تبیان، دستیار زندگی
وجود ندارد با پیروانی، دایی و باقری مذاكره می‌كنیم سخنگویهیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی با رد شایعات اخیر مبنی بر وجوداختلاف بین علی پروین و راینار سوبل بر انجام منظم تمرینات و پیگیری امور مربوط بهتیم به شكل منظم تاكید كرد. جعفر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جعفر كاشانی:

هیج اختلافی بین پروین و سوبل وجود ندارد

با پیروانی، دایی و باقری مذاكره می‌كنیم


سخنگویهیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی با رد شایعات اخیر مبنی بر وجوداختلاف بین علی پروین و راینار سوبل بر انجام منظم تمرینات و پیگیری امور مربوط بهتیم به شكل منظم تاكید كرد.

جعفر كاشانی در گفت‌وگو باایسنا، تصریح كرد: همه چیز به خوبی پیش می‌رود و در ادامه، جذب چندین بازیكن ازجمله ابراهیم میرزاپور مورد نظر است كه پس از بررسی شرایط طرفین، همه چیز تا اوایلهفته‌ی آینده قطعی خواهد شد.
وی در رابطه با آخرین وضعیت بازیكنانی مانند علیدایی و افشین پیروانی نیز اظهار كرد: دایی یك بازیكن بزرگ و تحصیل كرده است وباشگاه پیروزی خانه‌ی این بازیكنان محسوب می‌شود. دایی پس از پایان مسابقات جامملت‌ها و فشارهای روحی آن رقابت‌ها نیاز به استراحت دارد كه پس از آن به بررسیشرایط خواهیم پرداخت.

پیروانی هم جزیی از خانواده‌ی بزرگ پیروزی است. ممكن است،اختلافاتی بین اعضای یك خانواده ایجاد شود.

اما مطمئنا این كدورت‌ها برطرف خواهدشد.

البته در نهایت این كمیته فنی است كه با تاكید بر بحث جوانگرایی و وجود همدلی وهمزبانی نزد بازیكنان، تصمیم نهایی را در زمینه‌ی جذب بازیكن اتخاذمی‌كند.كاشانی در پایان، بار دیگر ضمن ابراز امیدواری نسبت به رفع مشكلات مالیباشگاه‌های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس، درباره‌ی آخرین وضعیت كریم باقری گفت:باقری بازیكنی قابل احترام است كه هنوز به تیم دیگری ملحق نشده و مطابق با برنامه‌یتعیین شده، با وی به گفت‌وگو خواهیم پرداخت.