تبیان، دستیار زندگی
تبیان با خیلی جاهای دیگر هنوز فرق می کند و امیدواریم که همینطور هم باقی بماند. توی تبیان هنوز بوی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همکاری با تبیان

اتحاد

تبیان با خیلی جاهای دیگر هنوز فرق می کند و امیدواریم که همینطور هم باقی بماند.  توی تبیان هنوز بوی گل محمدی به مشام می رسد و محیط دودی و سیگاری نیست. بچه ها فقط کار می کنند و بحثی در مورد حقوق و پاداش و اضافه کار ندارند. وقتی دقت می کنی می بینی که همشون بدنبال معاونت مردم در امر اطلاع رسانی هستند و می خوان که مثل هدهدی سلیمانی  و یا ملکی موظف از جانب پروردگار، اخبار و مطالب صحیح و مفید را در اختیار کاربران این سایت قرار دهند.

اتحاد عجیبی بینشون وجود داره. اصلا براشون مهم نیست که مثلا بچه خیابون شهبازی یا تجریشی، آقازاده یا کهتری، ولدخانی یا زاده رعیتی. مهم نیست مال کدام شهرستانی، اهل قلعه گمینی و یا مال مه آبادی، بلوچی یا اهل خراسانی، عربی، عجمی یا ترکی. اصلا اینجا اگر آب بخوای باید بگی یا حبیبی من سو می خوام. براشون مهم نیست که پدرت نساج بوده و یا از حجّاری و خرازی روزی بدست می آورده و یا از صرّافان بزرگ تهران بوده است. بلکه مهم برای اونها اینه که شریعتمدار، موقرنژاد، پاک رو، پرهمت و در دین پایدار باشی. روشنی راه تو از نور علی، زاده بنت اسد باشد. شیعه و یار علی، محمدی سیرت و دشمن علم کنندگان ستاره داوودی باشی و مرادی جز برافراشتن پرچم حسین، پور زهرا و گسترش شریعت صادقی نداشته باشی. عاشق ایران و ایرانی و راهی و طالب پور یای ولی باشی. جز علی بن موسی الرضا، سلطانی نشناسی و همتی بجز تقویت شریعت احمدی بکار نگیری. ناصری برای هل من ناصر ینصرنی حسینی باشی که قربانی بقای دین گردید.

آره اینجا هنوز ارزشهای دینی باقی است و از مراکز نادری است که هر روزظهر آبی به نیت وضو بر سیما می زنند و نماز جماعت برگزار می کنند و در پایان هر نماز  از آنان می شنوی که:

الهی، تو واحدی، غفوری، رحمانی و حمیدی. ما جز تو پناهی نداریم، پس برای ما در این  جهان  هدایت امام حقّت نوادهُ امام محمد تقی، زاده نرگس و آن آیت الهی که جان همه عالم فدای اوست قرار ده و در آخرت نیز برای ما شفیع، زاده زهرا را قرار ده تا جزء نیکان و علیونی قرار گیریم که تو از آنان رضایی و آنان نیز از تو دلشاد . الهی ما را از صفت شکوری برخوردار گردان و ازمطیعان درگاهت قرارده تا عاقبت، شادان بسویت آییم.

بله هنوز در تبیان هر سه شنبه زیارت عاشورا  برپا میگردد و صوت مرحوم آغاسی را می شنوی که میگه: آقا،میری به خوبا سر میزنی مگه ما بدا دل نداریم.

کاربر عزیز اگر طالبی تا جزء همکاران ما در آینده باشی!

برپاخیز و شاخص زهروی را در مسیر پیمودن اقیانوس کتابت به استمداد بخوان و همچون ناظمی زبردست حروف و کلمات را به نظم درآور و اثری را بعنوان یادگار از خود بجای گذار تا منتظر  نباشی که در آخر کار تنها با حلوایی از تو یاد کنند و برای شیرینی و عطر و گلاب قمصری که در آن بکار برده اند ،فاتحه ای برایت بخوانند.برای تبیان بنویس ،متنی فرخ ، از خاطراتت، از حالت و یا ازهرچه که ذوق آنرا داری ، متنی شیرین و پرینوش بنویس و آن را همچون دوستی سخی و رادفر برایمان بفرست.  راستی میدونی اسامی کیا رو در اینجا سیداسماعیلی آورده است؟!

اسامی همکاران ، در معاونت اطلاع رسانی تبیان

فروشگاه اینترنتی تبیان