تبیان، دستیار زندگی
کاربران محترم اگه یادتون باشه اولین محصول ویژه فروشگاه اینترنتی تبیان کتاب مثنوی محمدی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

این برنده خوش شانس کیه؟

برنده

کاربران محترم اگه یادتون باشه اولین محصول ویژه فروشگاه اینترنتی تبیان كتاب مثنوی محمدی (زندگانی پیامبر اعظم از ولادت تا رحلت آن بزرگوار بگونه منظوم) بود، که از تاریخ  22/5/87 الی 26/6/87  که مصادف با دو عید بزرگ نیمه شعبان و ولادت كریم اهل بیت امام حسن مجتبی( ع ) بود برگزار شد. آقای اردشیر کلانی از اهواز برنده خوش شانس قرعه کشی محصول ویژه فروشگاه اینترنتی است. ایشان  که در سازمان آب و برق شهرستان اهواز مشغول به فعالیت می باشد ، با مراجعه به محل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان جایزه خود را دریافت نمود.

وی که از کاربران عضو تایید نهایی تبیان می باشد سالهاست که با سایت تبیان در تعامل  می باشد و  در  پاسخ  به این سوال،  در خصوص چرایی خرید  از فروشگاه اینترنتی تبیان بیان  کرد که  به  دلیل تسهیلات و امکاناتی که  فروشگاه  اینترنتی تبیان در خصوص خرید برای کاربران قائل شده است اینجانب سالهاست که نیازهای فرهنگی و علمی خود را از  این فروشگاه تامین می کنم  و بسیار خشنود و راضی هستم که از کاربران این سایت می باشم.

خوب خدارو شکر! حق به حقدار رسید.

کاربر عزیزی که در حال حاضر مشغول خواندن این متن هستی امیدواریم که برنده بعدی تو باشی. چرا که نه ؟

پس با خرید دومین محصول ویژه فروشگاه اینترنتی تبیان، کتاب پاسخ به شبهات اینترنتی در قرعه کشی ربع سکه بهار آزادی و جوایز نفیس دیگر شرکت نمایید.

ضمنا بزودی مسابقات متعددی از محتوای این دو کتاب  برگزار خواهد شد که به برندگان این مسابقات، جوایزی نفیس تعلق خواهد گرفت.

جهت خرید کتاب پاسخ به شبهات اینترنتی تالیف هادی کردان اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی تبیان