تبیان، دستیار زندگی
هفته‌ چهارم رقابتهای بسكتبال لیگ برترباشگاههای ایران روز پنجشنبه با پیروزی تیمهای صبای مهر، مهرام ، پتروشیمی بندرامام ، آرارات، تراكتورسازی كردستان و بیم مازندران ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نگاهی به نتایج هفته‌ چهارم لیگ برتر بسكتبال

پتروشیمی فاتح حساس ترین جدال

پتروشیمی فاتح حساس ترین جدال

هفته‌ چهارم رقابتهای بسكتبال لیگ برترباشگاههای ایران روز پنجشنبه با پیروزی تیمهای صبای مهر، مهرام ، پتروشیمی بندرامام ، آرارات، تراكتورسازی كردستان و بیم مازندران به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی تبیان ، پتروشیمی و ذوب آهن که تا پیش از دیدارهای این هفته در مکانهای دوم و سوم جدول رده بندی قرار داشتند در حساس ترین بازی هفته به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با شکست اصفهانی ها به پایان رسید.

از سوی دیگرمهرام مدعی که برای برگزاری چهارمین دیدار خود به شهرکرد رفته بودند در یک بازی کاملا یک طرفه سومین شکست این فصل را به تیم میزبان تحمیل کردند در تهران تیم دانشگاه آزاد با هدایت "مهران حاتمی" مقابل تیم تراكتورسازی كردستان، سومین باخت خود را پذیرفت. در این بازی با وجود آنکه سرمربی خارجی تیم تراکتورسازی در استفاده از بازیکنان جوان و کلیدی خود نظیر توماج کریمیان ، کاوان قطبی و... زیاد آگاهانه و مطمئن عمل نکرد اما بازهم درخشش این بازیکنان دردفاع و حمله در کنار بازی خوب بازیکنان خارجی پیروزی با ارزشی را برای این تیم رقم زد.

پتروشیمی فاتح حساس ترین جدال

در دیگر بازیها آرارات در یك بازی نزدیك و سخت مقابل تیم هیات بسكتبال خراسان رضوی به پیروزی دست یافت وتیم بیم مازندران با فراموش كردن 3 باخت اخیر خود هفته‌ چهارم این رقابتها را با پیروزی مقابل تیم جوان لوله شیراز پشت سر گذاشت. تیمهای بسکتبال صبای مهر و شهرداری گرگان در آخرین بازی هفته مقابل هم صف آرایی کردند که با وجود بازی نسبتا خوب بازیکنان شهرداری گرگان، تیم صبای مهر برنده این دیدار بود. دراین بازی بازیکن آمریکایی تیم گرگان یعنی "رابرت براون" عملکرد خوبی داشت اما قدرت و هماهنگی یاران "مهران شاهین طبع" اجازه پیروزی را از گرگانی ها گرفت. نتایج كامل مسابقات به شرح زیر است:

*صبا مهر 93 - شهرداری گرگان 84

*هیات بسكتبال شهركرد 73 - مهرام 104

*پتروشیمی بندر امام 70 - ذوب آهن اصفهان 61

*دانشگاه آزاد 62 - تراكتورسازی كردستان 74

*آرارات 60 - هیات بسكتبال خراسان رضوی 58

*بیم مازندران 76 – لوله سبزشیراز 56

لازم به ذکر است که در این هفته تیم هیات بسکتبال لنگرود استراحت داشت وازهفته پنجم رقابتهای خود را دنبال خواهد کرد.

پتروشیمی فاتح حساس ترین جدال

نتایج هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول

هفته پنجم از دور رفت رقابتهای بسکتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور روز پنجشنبه با انجام 8 دیدار در تهران و شهرستانها پیگیری شد و نتایج زیر به دست آمد:

* پویا تهران 68- ذغال سنگ البرز شرقی شاهرود63

*حفاری ملی ایران58 - هیات بسکتبال قزوین 59

*هیات بسکتبال کرمانشاه 60- آلومینیوم سازی اراک73

*هیات بسکتبال ارومیه73 - هیات بسکتبال کرمان 66

* پیام زنجان 90- ساینای کردستان56

* تربیت بدنی گیلان 56- نفت امیدیه67

*اسدآباد همدان93- هیات بسکتبال گنبد75

* راه ترابری قم 71- پاسارگاد مهران شیراز72

لازم به ذکر است که در این هفته تیم توزین الکتریک استراحت داشت وازهفته ششم رقابتهای خود را دنبال خواهد کرد.