تبیان، دستیار زندگی
تمامی بلیت‌های مسابقات رضازاده فروخته شد در ساعات ابتدایی فروش بلیط مسابقات وزنه‌برداری در دسته‌ی 105+ كیلوگرم كه حسین رضازاده نیز در آن شركت دارد، مردم آتن تمامی بلیت‌های این مسابقه را خریداری كرده‌اند و دیگر بلیتی برای فرو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بلیط مسابقات رضازاده در آتن تمام شد

تمامی بلیت‌های مسابقات رضازاده فروخته شد


در ساعات ابتدایی فروش بلیط مسابقات وزنه‌برداری در دسته‌ی 105+ كیلوگرم كه حسین رضازاده نیز در آن شركت دارد، مردم آتن تمامی بلیت‌های این مسابقه را خریداری كرده‌اند و دیگر بلیتی برای فروش باقی نمانده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به آتن، در جریان فروش بلیت بازی‌های المپیك كه همچنان ادامه دارد، علاقه‌مندان به دیدن مسابقات وزنه‌برداری با استقبال فراوان ر همان ساعات ابتدایی فروش بلیت، به سمت باجه‌ها حمله‌ور شده و تمامی بلیت‌های مسابقات زنه‌برداری در دسته‌ی105 + كیلوگرم را خریداری كردند.

حسین رضازاده قهرمان ایران و جهان در وزن 105+ كیلوگرم در جریان رقابت‌های المپیك آتن با حریفانی مانند سالم جابر از قطر، چولاكوف از بلغارستان، سرباتیس از لتونی، چی كی‌شف از روسیه و رونی ولر از آلمان به رقابت خواهد پرداخت تا در صورت امكان برای دومین بار مدال طلای المپیك را از آن خود كند.

بر اساس این گزارش، حسین رضازاده در جریان مسابقات ركوردگیری از نفرات تیم ملی وزنه‌برداری، ركورد خود را در حركت 2 ضرب با بالا بردن وزنه‌ی 265 كیلوگرم تغییر داد تا همچنان قدرت بلامنازع وزنه‌برداری جهان در دسته‌ی فوق سنگین باشد.