تبیان، دستیار زندگی
آزاد المپیك ، عفونت روده، علیرضا حیدری را با ضعف بدنی شدید مواجه كرده است عضو 96 كیلوگرم تیم ملی كشتی آزاد گفت: به دلیل عفونت روده، دچار ضعف بدنی زیادی شده‌ام. علیرضا حیدری در گفت‌وگو با (ایسنا)، علت عدم حضورش در آخرین تست آم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در فاصله ی 19 روز تا مسابقه ی وزن 96 كیلوگرم كشتی آزاد المپیك ،

عفونت روده، علیرضا حیدری را با ضعف بدنی شدید مواجه كرده است



عضو 96 كیلوگرم تیم ملی كشتی آزاد گفت: به دلیل عفونت روده، دچار ضعف بدنی زیادی شده‌ام.

علیرضا حیدری در گفت‌وگو با (ایسنا)، علت عدم حضورش در آخرین تست آمادگی جسمانی آكادمی ملی المپیك را بیماری عفونت روده عنوان كرد و افزود: از ابتدای شروع اردو دچار این بیماری شدم و همین قضیه باعث شد تا مدت 5 تا 6 روز از تمرینات تیم ملی عقب بیافتم.

وی تصریح كرد: هر چند از روز شنبه 17 مردادماه تمرینات اردویی خود را شروع كردم، ولی به دلیل ضعف بدنی، كار خاصی نمی‌توانم انجام دهم. تمریناتم را به نحوی پیگیری می‌كنم كه از افت زیاد و ضعف بدنی خود جلوگیری كنم.

این در حالی است كه وضعیت تغذیه‌ام كاملا به هم ریخته و معده‌ام به راحتی غذا قبول نمی‌كند.

حیدری با بیان این كه بیماری من تاثیر منفی در روند عملكردم در بازی‌های المپیك آتن خواهد داشت، خاطر نشان كرد: با توجه به شرایط موجود، قادر به انجام تمرینات سنگین نیستم و سعی می‌كنم با انجام 2 ساعت تمرین در روز تا بازی‌های المپیك آتن انرژی زیادی را از دست ندهم.

وی توضیح داد: در المپیك شرایط بدنی‌ من به بهبودی بیماری‌ام بستگی دارد و این كه تا چه حد بتوانم ضعف فعلی را بهبود ببخشم.

عضو 96 كیلوگرم تیم ملی كشتی آزاد اضافه كرد: اگرچه در حال حاضر فقط 5 كیلو اضافه وزن دارم، ولی با شرایط خاص موجود، از بین بردن این چند كیلو اضافه وزن نیز ضعف بدنی‌ام را تشدید خواهد كرد.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با ایسنا، افزود: اگر در المپیك بتوانم وضعیت جسمانی خود را به شرایطی كه از لحاظ بدنی در اردوی همدان داشتم، برسانم شرایط خوبی را برای انجام رقابت‌های قابل قبول روی تشك المپیك خواهم داشت.