تبیان، دستیار زندگی
دارنده مدال نقره سال 2006 كشتی جهان گفت: سه ماه از المپیك می‌گذرد و همچنان كشتی ما برنامه مشخصی ندارد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بذری: كشتی ما برنامه مشخصی ندارد

اصغر بذری

دارنده مدال نقره سال 2006 كشتی جهان گفت: سه ماه از المپیك می‌گذرد و همچنان كشتی ما برنامه مشخصی ندارد.

اصغر بذری در گفتگو با ایسنا، در مورد مسابقات جام زسکا گفت: كمتر مسابقه‌ای در دنیا چنین سطح بالایی دارد و در واقع نبردی واقعی بود. كشتی گیر متوسط یا ضعیف در جام زسكا حضور نداشت و همه خوب بودند. درست است كه در آنجا شكست خوردیم اما برنده واقعی ما بودیم و تجربه بسیار خوبی نصیب‌مان شد.

وی در رابطه با كشتی‌های خود اظهار داشت: در مبارزه اول با باتیروف مبارزه كردم كه یكی از برادران یا اقوام همان قهرمان المپیك بود چرا كه وی را كوچ می‌كرد. این مسابقه را پیروز شدم اما، در كشتی بعدی به دنیس چارگوش دیگر كشتی‌گیر روس باختم. البته اگر در تایم دوم به زیرگیری و پلی كه زدم امتیاز می‌دادند، شاید كشتی برمی‌گشت اما، در هر حال در آن لحظه بهتر از من بود و پیروز شد.

اصغر بذری

قهرمان وزن 74 كیلوگرم بازی‌های آسیایی دوحه همچنین تاکید کرد: وقتی دیدم روس‌ها چطور و با چه انگیزه‌ای كار می‌كنند، تلنگری خوردم تا با انگیزه‌تر كار كنم. وقتی به آن‌ها می‌گفتیم كه به لیگ ایران می‌آیید، جواب می‌دادند كه وقت نداریم و برای جهانی 2009 برنامه‌ریزی كرده‌ایم، در حالی كه سه ماه از المپیك می‌گذرد و همچنان كشتی ما برنامه مشخصی ندارد. آنجا دیدیم كه روس‌ها چطور برنامه‌ریزی می‌كنند و ما چطور. گاتسالوف در دو روز 7 ـ 8 كشتی گرفت.

بذری در پایان گفت: عسگری محمدیان برای اعزام این تیم به جام زسكا زحمت زیادی كشید اما مشكلات مالی داشتیم و باید سازمان تربیت بدنی، فدراسیون یا هیات كشتی مازندران به این تیم كمك می‌كردند. مشكلات مالی باعث شده بود تیم در شرایط بدی قرار گیرد و حتی دریافت‌ها هم تاثیر داشت.