تبیان، دستیار زندگی
نتایج فراخوان وبلاگ نویسان در موضوع نیمه شعبان ویژه انجمن وبلاگ نویسان مذهبی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج فراخوان وبلاگ نویسان در موضوع نیمه شعبان

انتظار منجی عالم بشریت

عترت بلاگ

به اطلاع میرساند به یاری خداوند متعال و همکاری موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ، دومین دوره فراخوان انجمن وبلاگ نویسان مذهبی ، در موضوع نیمه شعبان، انتظار منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) به پایان رسیده و پس از ارزیابی و بررسی انجام شده برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

در این فراخوان که وبلاگهای فعال و عضوانجمن وبلاگ نویسان مذهبی در موضوع مذکور نسبت به معرفی خود اقدام کرده بودند، معیارهای فنی ، محتوایی و ظاهری مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت ده وبلاگ برتر انتخاب شدند.

موسسه تبیان ضمن تشکر از کلیه عزیزانی که در ایجاد محتوایی دینی در اینترنت فعال هستند ، و تقدیر از برگزیدگان این دوره فراخوان اسامی وبلاگهای برتر را به شرح زیر اعلام مینماید.

1- در انتظار مهدی   http://www.dimahdi.blogfa.com

2- عطش حضور    http://atash-e-hozor.blogfa.com

3- انتظار  http://www.inteezar.blogfa.com

4- مهدی خورشیدپنهان   http://www.mahdikp.blogfa.com

5- منجی در ادیان   http://monji-dar-adyan.blogfa.com

6- محض یار مهربان   http://www.messiah.blogsky.com

7- خاکریز عشق   http://www.khakriz-jang.blogfa.com

8- خدا کند که بیایی   http://imamzaman.iranblog.com

9- آفتاب مهربانی   http://kindlysun.blogfa.com

10- از جنس دل   http://www.azjensedel.parsiblog.com

برگزیدگان این فراخوان میتوانند ضمن تماس با ارسال ایمیل به etratblog@tebyan.net هماهنگی های لازم را جهت  دریافت هدایای خود انجام دهند. این هدایا شامل تقدیر نامه، سکه های طلا ، بسته های فرهنگی ، سرویسهای اینترنت و ... میباشد.

لازم به ذکر است سایت اینترنتی  انجمن وبلاگ نویسان مذهبی به آدرس www.EtratBlog.ir  ضمن عضو گیری از وبلاگهای مذهبی ارائه کننده محتوای ارزشی ،نسبت به ارائه منابع و مفاهیم اطلاعات در قالب مقالات ، کتابهای الکترونیکی و اخبار اقدام مینماید.

همچنین برگزاری فراخوان و انتخاب برترین ها و اهدای جوایز و سایر فعالیتهای تشویقی از جمله فعالیتهای این انجمن است.

عضویت در این انجمن رایگان بوده و وبلاگها پس از ارزیابی اولیه محتوایی به عضویت این انجمن درآمده و در سایت مذکور معرفی میشوند.