تبیان، دستیار زندگی
به علت مشکلات شدید مالی باشگاه پیام مشهد، خداداد عزیزی از ادامه همکاری با تیم فوتبال این باشگاه استعفا کرد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خداداد عزیزی استعفا کرد

خداداد عزیزی

به علت مشکلات شدید مالی باشگاه پیام مشهد، خداداد عزیزی از ادامه همکاری با تیم فوتبال این باشگاه استعفا کرد.

به نقل از مهر، سرمربی تیم فوتبال پیام مشهد پس از ادامه مشکلات مالی این تیم و عملی نشدن وعده های مدیران این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.

برپایه این گزارش، روز یکشنبه و پس از مذاکره تلفنی عزیزی با علی صلاحی قرار شد بخشی از سهام باشگاه پیام مشهد که به نام این مربی است بصورت محضری از سوی شاکری سهام دار اصلی این باشگاه به وی واگذار شود که این اتفاق رخ نداد، به همین دلیل خداداد عزیزی عصر امروز طی گفتگویی تلفنی با مدیر عامل باشگاه پیام، بصورت شفاهی از ادامه همکاری با تیم فوتبال این باشگاه استعفا کرد.

صلاحی: استعفای عزیزی را نمی پذیرم

علی صلاحی

مدیرعامل باشگاه پیام مشهد استعفای خداداد عزیزی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه را نپذیرفت.

علی صلاحی در گفتگو با مهر، در مورد استعفای خداداد عزیزی از سمت سرمربیگری این تیم گفت: قطعا این استعفا را نمی پذیرم و تلاش می کنیم با حل مشکلات مالی وی به تیم باز گردد اما اگر این مشکلات حل نشود من هم مجبور می شوم که از سمت خود استعفا دهم.

وی ادامه داد: قرار است در نشست روز چهارشنبه هیئت مدیره باشگاه که نشستی اضطراری خواهد بود، در مورد حل مشکلات مالی بحث و بررسی صورت گیرد و بهترین راهکار برای حل این مشکلات به تصویب برسد.

مدیرعامل باشگاه پیام مشهد در مورد فروش سهام باشگاه به شرکت فولاد خراسان اظهار داشت: این موضوع توسط کمیته 5 نفره ای که از سوی استانداری مشهد مشخص شده اند، در حال بررسی است ولی به علت اینکه چند شرکت می خواهند این سهام را بخرند، نیاز به وقت دارند تا این موضوع عملی شود.

کریم باقری، خداداد عزیزی

صلاحی در این خصوص اضافه کرد: آقای داوری به عنوان نماینده این کمیته 5 نفره، با خداداد عزیزی صحبت کرد تا با گرفتن زمان از بازیکنان، اجازه اجرایی شدن این پروسه و امور اداری آن داده شود اما تعدادی از بازیکنان به علت مشکلات مالی این موضوع را نپذیرفتند و خواهان دریافت هرچه زودتر مطالبات خود شدند.

وی افزود: در حال حاضر با رقمی درحدود 400 میلیون تومان و پرداخت 16 درصد از پیش قرارداد بازیکنان مشکلات مالی باشگاه حل می شود. پس از آن بازیکنان برای دریافت 30 درصد بعدی پیش قرارداد خود که زمانش فرار رسیده، به مسئولان زمان خواهند داد.

مدیرعامل باشگاه پیام مشهد در پایان گفت: در حال حاضر با یکی دو نفر شخصیت حقیقی برای فروش سهام صحبت کرده ایم. در این راستا اسنادی در مورد هزینه های صرف شده تا امروز و همچنین هزینه های آینده باشگاه را به آنها واگذار کردیم تا در صورت توافق نهایی، سهام خود را به آنها واگذار کنیم.