تبیان، دستیار زندگی
زد جمعه شب فصل جدید رقابت های بوندس لیگا با یك دیدار آغاز شد كه طی آن وردربرمن مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با گل والدز مهاجم ذخیره خود در دقیقه 83 میهمانش شالكه را شكست دهد تا گام اول را محكم بردارد. نكته جالب این بازی حضور...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بایرن قدرت نمایی كرد، زندی گل زد


جمعه شب فصل جدید رقابت های بوندس لیگا با یك دیدار آغاز شد كه طی آن وردربرمن مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با گل والدز مهاجم ذخیره خود در دقیقه 83 میهمانش شالكه را شكست دهد تا گام اول را محكم بردارد. نكته جالب این بازی حضور آیلتون مهاجم فصل گذشته وردربرمن و آقای گل بوندس لیگا در تركیب شالكه بود.

اما در ادامه هفته اول این رقابت ها بایرن مونیخ با سرمربی جدید خود یعنی فلیكس ماگات در خانه هامبورگ دست به قدرت نمایی زد و در غیاب مهدوی كیا حریف خود را با دو گل شكست داد. در این بازی وحید هاشمیان از شروع نیمه دوم جانشین روی ماكای شد تا به همراه روكه سانتاكروز زوج خط حمله بایرن را تشكیل دهد.

كایزرسلاترن در ورزشگاه خانگی مقابل تیم نه چندان قدرتمند نورنبرگ تن به شكست سنگین 3-1 داد تا به فكر روزهای سخت آینده باشد. در این بازی تك گل تیم میزبان را فریدون زندی هافبك تهاجمی و جدید این تیم در دقیقه 58 به ثمر رساند تا بازی به1-1 كشیده شود ولی در نهایت این نورنبرگی ها بودند كه با به ثمر رساند 2 گل دیگر پیروز میدان شدند.

باخت خانگی تیم پرطرفدار بوروسیا دورتموند در ورزشگاه وست فالن مقابل ولفسبورگ هم جزو اتفاقات عجیب هفته نخست محسوب می شود.

وردربرمن یك (والدز 83)  * شالكه صفر

بایر لوركوزن2 (برند اشنایدر 49، فرانسا 90) * هانوفریك (میشابیل تارنات 15)

دورتموند یك (اورتون 32) * ولفسبورگ 2 (توماس برداریچ 43 و 64)

فرایبورگ صفر * هانزاروستوك صفر

هامبورگ صفر * بایرن مونیخ 2 (میشاییل بالاك 22، سباستین دایسلر 71)

هرتا برلین 2 (گیلبرتو 6، مارسلینیو 44)* بوخوم 2 (ریموند كالا 65، پیتر مادسن 70)

كایزر سلاترن یك (زندی 58) * نورنبرگ 3 (بانوویچ 12، ویتك 61، مولر 84)