تبیان، دستیار زندگی
هفته سوم از دور رفت رقابتهای بسکتبال لیگ برتر باشگاههای ایران با برگزاری 6 دیدار در شهرهای تهران، گرگان، مشهد، شیراز و شهرکرد دنبال شد و ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج هفته سوم رقابتهای لیگ برتر بسکتبال

مدعیان روی نوار پیروزی

نتایج هفته سوم لیگ برتر بسکتبال

هفته سوم از دور رفت رقابتهای بسکتبال لیگ برتر باشگاههای ایران با برگزاری 6 دیدار در شهرهای تهران، گرگان، مشهد، شیراز و شهرکرد دنبال شد و تیمهای مهرام، صبای مهر، پتروشیمی بندرامام ، هیأت بسکتبال لنگرود، لوله a.s شیراز و هیأت بسکتبال شهرکرد مقابل حریفان به برتری دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، در هفته سوم این بازیها تیمهای مدعی مهرام ، صبای مهر ، پتروشیمی بندرامام و ذوب آهن اصفهان با کسب پیروزی مقابل تیمهای آرارات، بیم مازندران، شهرداری گرگان و هیأت بسکتبال شهرکرد اصطلاحاً حساب خود را از دیگر حریفان جدا کردند و در جدول رده بندی صدر جدول را به خود اختصاص دادند.

در حساس ترین بازیهای هفته سوم تیم تازه وارد لوله a.s شیراز در جدالی جذاب و دیدنی موفق شد در خانه تیم دانشگاه آزاد را با شکست بدرقه کند. در این دیدار تیم «مهران حاتمی» با وجود آنکه از وجود 2 یار ملی پوش یعنی امیر امینی و علیرضا هنردوست در کنار یک بازیکن خارجی استفاده می کرد اما نتوانست در مقابل جوانان با انگیزه شیرازی حرفی برای گفتن داشته باشد.

نتایج هفته سوم لیگ برتر بسکتبال

در دیگر بازی تیم صبای مهر موفق شد با درخشش یاران کلیدی خود یعنی سامان ویسی، حامد آفاق، کرم احمدیان، سعید تابش نیا و اصغر کاردوست به یک پیروزی با ارزش مقابل تیم بیم مازندران دست یابد. در شهر کرد نیز تیم سختکوش هیأت بسکتبال این شهر با وجود ارائه بازی بسیار زیبا مقابل تیم ذوب آهن تنها با یک اختلاف امتیاز بازی را واگذار کرد تا دومین شکست لحظه های پایانی را در لیگ امسال تجربه کند. لازم به ذکر است که تیم هیأت بسکتبال شهر کرد در هفته دوم این رقابتها در مقابل تیم شهرداری گرگان با یک اختلاف امتیاز بازی را واگذار کرده بود.

نتایج کامل دیدارهای انجام شده به قرار زیر است:

*  مهرام 85- آرارات 69

* صبای مهر 79 – بیم مازندران 63

* هیأت بسکتبال شهرکرد 105 – ذوب آهن اصفهان 106

* شهرداری گرگان 66 – پتروشیمی بندرامام 82

* لوله a.s شیراز 79 – دانشگاه آزاد 65

* هیأت بسکتبال خراسان رضوی 78 – هیأت بسکتبال لنگرود 81

در این هفته تیم تراکتورسازی کردستان استراحت داشت و از هفته چهارم بازیهای خود را دنبال خواهد کرد.

نتایج هفته چهارم لیگ دسته اول

نتایج هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای ایران

در ادامه هفته چهارم ازدوررفت رقابتهای بسکتبال لیگ دسته اول باشگاههای ایران 8 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:

* هیأت بسکتبال قزوین 95- ملوان بندرانزلی83

* هیأت بسکتبال کرمانشاه 60- پویا تهران70

* آلومینیوم سازی اراک 76- حفاری ملی ایران55

* ساینا کردستان 60- توزین الکتریک تهران83

* هیأت بسکتبال کرمان 70- پیام زنجان 82

* نفت امیدیه 69- اسدآباد همدان61

*هیأت بسکتبال گنبد92 - راه و ترابری قم101

* پاسارگاد مهران شیراز 88 - تربیت بدنی گیلان71