تبیان، دستیار زندگی
جعفر دهقان،‌ بازیگر مجموعه‌های تاریخی‌ای چون «اصحاب كهف» و «یوسف پیامبر(ع)»، گفت:‌ فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی از تلویزیون و سینما پخش می‌شوند، اما اكثر آن‌ها به فراموشی سپرده می‌شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یوسف پیامبر(ع)» هم اثری ماندگار می‌شود

       جعفر دهقان در یوسف پیامبر

جعفر دهقان:

بهترین بازیم را در «اصحاب كهف» ایفا كردم

«یوسف پیامبر(ع)» هم اثری ماندگار می‌شود

جعفر دهقان،‌ بازیگر مجموعه‌های تاریخی‌ای چون «اصحاب كهف» و «یوسف پیامبر(ع)»، گفت:‌ فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی از تلویزیون و سینما پخش می‌شوند، اما اكثر آن‌ها به فراموشی سپرده می‌شوند.

این بازیگرسینما و تلویزیون هم‌چنین ابراز عقیده كرد: سریال «یوسف پیامبر(ع)» هم، مانند مجموعه‌های «امام علی (ع)» و «امام رضا (ع)» و «اصحاب كهف»، از فیلم‌های ماندگار می‌شود.

همه این نقش‌ها را كارگردان‌ها به ما پیشنهاد می‌كنند و ما با توجه به نقش واگذار شده،‌ در جامعه تحقیق و جست و جو كرده و در جامعه این نقش را ارزیابی و خود را با آن تطبیق می‌دهیم.

دهقان در مورد ایفای نقش در این سریال‌ها گفت: همه این نقش‌ها را كارگردان‌ها به ما پیشنهاد می‌كنند و ما با توجه به نقش واگذار شده،‌ در جامعه تحقیق و جست و جو كرده و در جامعه این نقش را ارزیابی و خود را با آن تطبیق می‌دهیم.

وی در خصوص بازیگری گفت: بازیگری كار سختی است، ولی این سبب دور شدن از این شغل نمی‌شود،‌ اولین كاری كه باید كرد این است كه وارد دانشگاه شده و از طریق عملی آن را فرا گرفت.

بازیگری كار سختی است، ولی این سبب دور شدن از این شغل نمی‌شود،‌ اولین كاری كه باید كرد این است كه وارد دانشگاه شده و از طریق عملی آن را فرا گرفت.

دهقان افزود:‌ اگر كسی می‌خواهد وارد عرصه بازیگری شود باید عشق و انگیزه و تلاش كند. هر چه بیشتر بازی كند،‌ بیشتر احساس نیاز به شغل خود می‌كند.

این بازیگر كه در جشن گرامی‌داشت دهه كرامت در جمع بازنشستگان استان قم و هنرمندان تئاتر و سینما در دانشگاه علوم پزشكی قم، سخن می‌گفت، هم‌چنین بهترین فیلم خود را «اصحاب كهف» دانست و گفت: بهترین بازی خود را در این مجموعه ایفا كردم.

منبع : ایسنا

مطالب مرتبط :

دانلود تیتراژ سریال یوسف پیامبر