تبیان، دستیار زندگی
طرح اهداء کتاب به مدارس و دانشگاه ها
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به مناسبت ولادت هشتمین اختر آسمان امامت، امام علی بن موسی الرضا (ع) شروع طرح اهداء کتاب به مدارس و دانشگاه ها را اعلام می داریم.

طرح اهداء کتاب به مدارس و دانشگاه ها

نذر می کنید و نذر ی می دهید. خورشت قیمه، شله زرد، خرما و خیلی چیزهای دیگری که می خورند و فاتحه ای می فرستند. حرفی نیست ....خدا اجرتان دهد!!

حال اگر نذر کنیم که در دور افتاده ترین نقاط این کشور پهناور کتابخانه مدرسه ای را از کتاب بهره مند نماییم، آیا اجر آن کمتر از موارد فوق می باشد؟!

یا اگر بصورت وقف کتابی در کتابخانه مدرسه ای یا دانشگاهی جای گیرد و در سالیان متمادی دانش آموزان و دانشجویان و معلمان و استادان این مملکت از آن بیاموزند و رشد فرهنگی نمایند چه اجر  و پاداشی را می توانید متصور باشید ....

و آیا این ها از مصادیق باقیات الصالحات نمی باشد؟

یکی از مهمترین باقیات صالحات ،خرید و وقف کتابهای مفید دینی برای کتابخانه های عمومی است.

تبیان با درک این نیاز و در جهت تسهیل این اقدام عام المنفعه در نظر دارد تا با اجرای این طرح با همکاری خیّرین محترم این مهم را به اجرا درآورد .

در این طرح واقف میتواند با تعیین موضوع و تعداد کتاب و  انتخاب  محل وقف (درج آن در  قسمت "ارسال  هدیه" سفارشات) پس از خرید آن کتب از فروشگاه اینترنتی تبیان ، ارسال آنها را به اقصی نقاط کشور به ما بسپارد.

دور افتاده ترین مدارس وطن مان و دانش آموزان مناطق محروم این کشور پهناور استعدادهایی را در خود نهفته اند که با تامین منابع فرهنگی و کتب مفید توسط شما عزیزان هر یک آینده ساز و آبادگر وطن خواهند شد.

بر اساس تعداد سفارش و هماهنگی با فروشگاه امکان درج متن درخواستی واقف بر کتب خریداری شده فراهم خواهد شد. 

جهت ارتباط با ما با بخش فروشگاه اینترنتی به شماره تلفن 81202305 یا 81202306 تماس حاصل نمایید.

برای انتخاب کتب اسلامی و خرید آنها اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی تبیان