تبیان، دستیار زندگی
ل مادرید پیوست BBC، AFP ، گاردین و انتقال مرد میانی آرسنال سرانجام آرسنال برابر پیشنهاد وسوسه‌انگیز رئال مادرید برای خرید پاتریك ویرا تسلیم شد. BBCبه نقل از یك شبكه‌ی رادیویی اسپانیایی از توافق 23/1 میلیون پوندی رئال و آرسنا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرانجام ویرا با ‌1/23 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست

BBC، AFP ، گاردین و انتقال مرد میانی آرسنال

سرانجام آرسنال برابر پیشنهاد وسوسه‌انگیز رئال مادرید برای خرید پاتریك ویرا تسلیم شد.

BBCبه نقل از یك شبكه‌ی رادیویی اسپانیایی از توافق 23/1 میلیون پوندی رئال و آرسنال برای انتقال مرد میانی قهرمان فصل پیش لیگ برترانگلستان خبر داد. ویرا در فصل گذشته بعنوان بهترین بازیكن لیگ برترانگلیس شناخته شد.

البته بنابراین گزارش SER ،آرسنال برای یافتن جانشین مناسبی برای ویرا چند روز از رئال مادرید فرصت خواسته است. به احتمال فراوان مانیش ستاره پرتغال در رقابت یورو 2004 جایگزین خرید تازه ی رئال مادرید می شود .

شبكه رادیویی SER به همراه Diario As زیر نظرPrisa  یكی از سرمایه‌گذاران اصلی شبكه‌ی تلویزیونی رئال مادرید است و رابطه‌ی بسیار خوبی با گروه ثروتمند اسپانیا دارد. از ابتدای تابستان، شایعه‌های فراوانی پیرامون ویرا و جدایی‌اش از آرسنال به گوش می‌رسید. خبر توافق رئال و آرسنال بازتاب گسترده‌ای در مطبوعات و خبرگزاری‌های بریتانیا داشت.

در زیر به بخشی از عناوین اصلی گاردین و AFP در این باره آمده است:

گاردین: «شب گذشته آرسنال با مبلغ 1/23 میلیون پوند پاتریك ویرا را به رئال مادرید فروخت. این خبر توسط شبكه‌ی رادیویی منتشر شد. طبق تازه‌ترین خبرها، ویرا با تمام جزییات این قرارداد با گروه مادریدی به توافق رسیده است. این قرارداد كه تا سال  2007 اعتبار دارد، ویرا را به یكی از پردرآمدترین بازیكنان فوتبال جهان تبدیل می‌كند. كسی فكرش را نمی‌كرد، مرد وفادار آرسنال كه حتی با كاهش بیست و پنج درصدی دستمزدش در هایبری نیز كنار آمده بود، روزی از این تیم جدا شود. اكنون او مانند زین‌الدین یك كهكشانی است!»