تبیان، دستیار زندگی
مهندس وحید صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در نشست خبری که پیش از ظهر امروز برگزار شد، ارائه سرویس های ارزش افزوده را از جمله برنامه های امسال این شرکت خواند و اظهار داشت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار:

سرویس MMS تا آذرماه راه اندازی می شود

مهندس وحید صدوقی

صد درصد جاده های اصلی تا پایان سال تحت پوشش همراه اول قرار می گیرد.

سرویس MMS همراه اول در صورت دریافت تاییدیه سازمان تنظیم مقررات،‌ تا آذر ماه راه اندازی می شود.

مهندس وحید صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در نشست خبری که پیش از ظهر امروز برگزار شد، ارائه سرویس های ارزش افزوده را از جمله برنامه های امسال این شرکت خواند و اظهار داشت: امکانات لازم برای ارائه سرویس mms نصب شده و در صورت تایید سازمان تنظیم مقررات و ارسال تاییدیه کتبی تا پایان ماه جاری، این سرویس تا آذر ماه ارائه خواهد شد.

وی در خصوص روند واگذاری سیم کارت ها افزود: در سال 84، 4/3 میلیون سیم کارت واگذار شد و در سال 87 تا کنون 5/3 میلیون سیم کارت واگذار شده است که 320 هزار سیم کارت آن دایمی بوده است.

صدوقی گفت: براساس برنامه توسعه، طی امسال و سال آینده به 38 میلیون سیم کارت که سقف پروانه است، خواهیم رسید .

مهندس وحید صدوقی

صدوقی ادامه داد: در حال حاضر همراه اول 28 میلیون و پنج هزار مشترک دارد.

مدیر عامل اولین اپراتور کشوردر خصوص پوشش جاده های اصلی اظهار داشت: در حال حاضر 80 درصد جاد ه های اصلی کشور تحت پوشش قرار دارد و تا پایان سال صد در صد این جاد ه ها تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

صدوقی در خصوص جایگاه شرکت همراه اول در سال 2008 گفت: این شرکت از نظر سیم کارت های دائمی در خاور میانه رتبه نخست و در دنیا رتبه دوازدهم را دارد.

وی افزود : همچنین این شرکت از نظر تعداد کل مشترکان در خاور میانه رتبه دوم و در دنیا رتبه سی ام را داراست.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در رابطه با برنامه های سال جاری این شرکت خاطر نشان کرد:

4/4 میلیون مشترک ، ارائه سرویس ارزش افزوده GPRS و MMS، توسعه IN ، طراحی و توسعه شبکه برای 38 میلیون مشترک، کاهش تعرفه های خدمات امور مشترکین مدرنیزه کردن تجهیزات شبکه ، طراحی مجدد شبکه تهران برای ده میلیون مشترک ، رومینگ شبکه با WLL روستایی از برنامه های این شرکت در سال جاری است.

وی در خصوص روند رشد شبکه گفت: در مجموع در حال حاضر 16 هزار سایت BTS وجود دارد که در مقایسه با سال 85 ده هزار سایت راه اندازی شده است.

وی گفت: در زمینه توسعه رومینگ تا کنون با 237 اپراتور در 105 کشور ارتباط برقرار کرده ایم.

صدوقی افزود: از دو هفته گذشته هزینه شارژ رومینگ را برای حجاج صفر کرده ایم و هزینه تماس حجاج از 960 تومان در سال گذشته به 167 تومان در مراسم حج امسال کاهش خواهد یافت.

وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده با اپراتور های کشور عربستان دریافت پیام کوتاه برای حجاج رایگان شده است.

روابط عمومی موسسه تبیان