تبیان، دستیار زندگی
عباس کیارستمی با مجموعه عکس باد و باران در اکسپو عکس مؤسسه فرهنگی هنری صبا حضور می‌یابد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عکس‌های "باد و باران" کیارستمی در اکسپو عکس ایران

عباس کیارستمی

عباس کیارستمی با مجموعه عکس "باد و باران" در اکسپو عکس مؤسسه فرهنگی هنری صبا حضور می‌یابد.

کیارستمی برگزاری نمایشگاه بزرگ فروش عکس را حرکتی مثبت و تأثیرگذار دانست و گفت: بسیاری از تولیدات هنری که در حراج‌های اروپایی و دبی عرضه می‌شود، متعلق به هنرمندان ایرانی است، پس چرا این فرصت و امکان را از مخاطب مشتاق ایرانی دریغ کنیم؟

وی که در حوزه‌های ادبیات، گرافیک و عکاسی نیز دغدغه‌ها و دلمشغولی‌های ذهنی و تأملات زیبایی‌شناسانه دارد، از ارائه چند اثر خود برای اولین بار در ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: در نمایشگاه فروش آثار عکاسی ایران در صبا سه اثر از مجموعه "باد و باران" شامل حدود 90  اثر انتخاب کرده‌ام که با این قطع خاص برای اولین بار در ایران ارائه خواهم کرد.

بسیاری از تولیدات هنری که در حراج‌های اروپایی و دبی عرضه می‌شود، متعلق به هنرمندان ایرانی است، پس چرا این فرصت و امکان را از مخاطب مشتاق ایرانی دریغ کنیم؟

نخستین نمایشگاه بزرگ فروش آثار عکس ایران آبان‌ماه در مؤسسه صبا برگزار می‌شود و در آن نام بسیاری از چهره‌های سینما از جمله رضا کیانیان، نیکی کریمی، فریبرز عرب‌نیا، محمود کلاری، یارتا یاران و... در کنار کاوه گلستان، آلفرد یعقوب‌زاده، محمد فرنود، جمشید بایرامی، فخرالدین فخرالدینی، حسین پرتوی، افشین شاهرودی، مریم زندی و... به چشم می‌خورد.

منبع : مهر