تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با انتقاد از برخی حاشیه سازیها برای این تیم گفت: هرگاه تیم های شهرستانی می....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مظلومی: از سرخابی ها ضربه می خوریم

پرویز مظلومی

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با انتقاد از برخی حاشیه سازیها برای این تیم گفت: هرگاه تیم های شهرستانی می خواهند فوتبال را از دو قطبی بودن خارج کنند برخی طرفداران قرمز و آبی حاشیه سازیها را آغاز می کنند.

به نقل از مهر، پرویز مظلومی عصر روز یکشنبه در نشست خبری اش با انتقاد از کم کاری برخی از بازیکنان سرشناس مس گفت: در زمان یارگیری بعضی بازیکنان را با توجه به عملکردشان در فصل های گذشته به تیم مس آوردیم اما به نظر می رسد آنها با روزهای اوج خود فاصله گرفته اند و نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام نمی دهند.

وی اضافه کرد: در مرحله اول با هماهنگی مدیریت باشگاه این بازیکنان جریمه نقدی قابل ملاحظه شده اند اما در صورت ادامه این روند تصمیم جدی تری را خواهیم گرفت.

مظلومی سرمربی جدید مس کرمان

سرمربی مس کرمان در مورد باخت های بیرون از خانه و روند نزولی تیم درهفته های اخیر گفت: تیم مس هم اکنون در جایگاه هفتم لیگ است و اختلاف چندانی هم با صدر جدول ندارد و نمی توان گفت تیم در وضعیت بدی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر برخی افراد که درسالهای گذشته می توانستند اراده خود را بر تیم مس کرمان تحمیل کنند به دلیل ناکامی در فصل جدید در تیم حاشیه درست می کنند. این مساله در تیمهای ذوب آهن و برق شیراز نیز به وجود آمده زیرا که هرگاه فوتبال دو قطبی از ظهور تیمهای قوی احساس خطر می کند با یک هجمه رسانه ای تیم ها را به حاشیه می برد که نمونه آن را پس از شکست استقلال و پرسپولیس در ابتدای فصل توسط مس کرمان دیدیم.

مظلومی افزود: این تیمها نمی توانند وجود تیمهای قوی شهرستانی را تحمل کنند و با استفاده از برخی افراد وابسته به خود در رسانه ها تیمها را به حاشیه می کشند.