تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال جوانان ایران با شکست سنگین برابر ژاپن حذفی تلخ و زودهنگام از رقابت های قهرمانی جوانان آسیا داشت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وداع تلخ جوانان ایران با آسیا

جوانان ایران و ژاپن

تیم فوتبال جوانان ایران با شکست سنگین برابر ژاپن حذفی تلخ و زودهنگام از رقابت های قهرمانی جوانان آسیا داشت.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، در ادامه مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا یکشنبه شب تیم فوتبال ژاپن با نتیجه 4 بر 2 برابر جوانان ایران به پیروزی دست یافت و صعود خود و تیم جوانان عربستان به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات را قطعی کرد.

در این دیدار که از گروه A در ورزشگاه محمد بن فهد شهر دمام برگزار شد، تنسوکه ناگایی(7 و 33، 77) و هینازاوا(یک) برای تیم ژاپن گل زدند و احسان حاج صفی(20) و ایمان موسوی(26) گل های جوانان ایران را به ثمر رساندند.

جوانان ایران و ژاپن

ضمن اینکه در دقیقه 41 ضربه پنالتی جلال الدین علی محمدی بازیکن تیم ایران به تیر افقی دروازه ژاپن برخورد کرد و به گل تبدیل نشد. همچنین رضا شیری اصفهانی و احسان حاج صفی از تیم ایران و شینجی کاگاوا، شوئیچی گوندا، یاماموتو و کانای تاکاشی از تیم ژاپن در جریان این دیدار از داور کارت زرد دریافت کردند.

با این پیروزی تیم جوانان ژاپن 6 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به تیم عربستان به صدر جدول این گروه صعود کرد. ایران هم بدون کسب امتیازی در رده سوم قرار گرفت تا وداع زودهنگامی از گردونه این مسابقات داشته باشد.

شاگردان نناد نیکولیچ در آخرین دیدار خود که جنبه تشریفاتی خواهد داشت روز سه شنبه به مصاف یمن می روند. تیم کشورمان در نخستین دیدار نیز با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم جوانان عربستان شده بود.