تبیان، دستیار زندگی
مهاجم تیم پرسپولیس پس از بازگشت به ایران گفت: می‌پذیرم كه سفرم به سنگال طولانی شد و من اشتباه کردم....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابراهیم توره: اشتباه كردم

ابراهیم توره

مهاجم تیم پرسپولیس پس از بازگشت به ایران گفت: می‌پذیرم كه سفرم به سنگال طولانی شد و من اشتباه کردم.

ابراهیم توره در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه تیم پرسپولیس را دوست دارد و حتی زمانی كه از استقلال پیشنهاد داشته، تیم فوتبال پرسپولیس را انتخاب كرده، اظهار كرد: سفرم به سنگال طولانی شد و من قبول دارم كه اشتباه كردم اما سفرم به دلیل مراسم ازدواجم بود. من در حال حاضر هیچ مشكلی ندارم و آماده‌ام مانند گذشته برای پرسپولیس بازی كنم.

وی درباره جریمه 40 هزار دلاری باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: این جریمه را می‌پذیرم و می‌دانم كه برای اشتباهی كه كردم باید این مبلغ را بپردازم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم افزود: پرسپولیس بازیكنان بزرگی نظیر کریم باقری و علی كریمی دارد. كریمی بازیكن فوق‌العاده بزرگی است كه در هر بازی شرایط را برای مهاجمان در خط حمله آسان می‌كند. امیدوارم بتوانم در كنار چنین بازیكنانی در بازی‌های آینده برای پرسپولیس گلزنی كنم و بازیكن مثمرثمری باشم. می‌دانم كه پرسپولیس این توانایی را دارد كه بتواند هم در لیگ ایران و هم در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شود.

توره در پاسخ به این سوال كه نظرت درباره عملكرد "دی كارمو" در پرسپولیس چیست؟ گفت: نباید در این مورد صحبت كنم.

توره 40 هزار دلار جریمه شد

ابراهیم توره

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از جلسه‌ای چند ساعته با "ابراهیم توره" وی را 40 هزار دلار جریمه كردیم و این بازیکن با نظر مثبت قطبی می‌تواند از همین امروز در تمرینات شركت كند.

داریوش مصطفوی پس از نشست صبح روز یکشنبه اش با ابراهیم توره گفت: دو، سه ساعت با ابراهیم توره صحبت كردیم او پذیرفت كه حرفه‌ای عمل نكرده است و غیبت 15 روزه او به لحاظ روحی و روانی به تیم ضربه وارد كرده است. او اعلام كرد به دلیل مشكل خانوادگی و مراسم ازدواجش نتوانسته در موعد مقرر به ایران بازگردد اما، ما صحبت های متعددی را درباره قوانین بین‌المللی با او انجام دادیم.

وی خاطر نشان کرد: در نهایت تصمیم گرفتیم كه او را 40 هزار دلار جریمه كنیم و او هم با اظهار تاسف و شرمندگی به دلیل غیبتش این مبلغ جریمه را پذیرفت و او می‌تواند با نظر مثبت قطبی از امروز در تمرینات شركت كند.

مصطفوی در پایان گفت: اگر توره در تمرینات و مسابقات حضور مثبت و مساعدی داشته باشد و افشین قطبی هم از عملكردش ابراز رضایت داشته باشد می‌توانیم با وی رفتاری مهربانانه داشته باشیم.