تبیان، دستیار زندگی
مشاور رییس جمهور در امور روحانیت گفت: در دولت‌های قبل کمتر این اتفاق می‌افتاد که مسؤولان مباحث کارشناسی را در سطح حوزه علمیه برگزار کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشاور رييس جمهور در امور روحانيت:

در طرح تحول اقتصادي ازحوزه‌هاي علميه استفاده شود

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت،  طرح تحول اقتصادی ،حوزه‌های علمیه

مشاور رييس جمهور در امور روحانيت گفت: در دولت‌هاي قبل کمتر اين اتفاق مي‌افتاد که مسؤولان مباحث کارشناسي را در سطح حوزه علميه برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاري رسا، حجت‌الاسلام ناصر سقاي بي‌ريا، مشاور رييس جمهور در امور روحانيت، در پانزدهمين نشست علمي انجمن اقتصاد اسلامي حوزه علميه قم كه روز گذشته برگزار شد، گفت: بايد در طرح تحول اقتصادي از حوزه‌هاي علميه نيز استفاده شود تا در کنار همه کارشناسي‌ها‌يي که از اين طرح صورت مي‌گيرد، کارشناسي حوزوي هم صورت بگيرد.

وي در ادامه افزود: شايد در چنين مواقعي باشد که علوم اقتصاد ديني اهميت خود را نشان مي‌دهد و حاصل زحمات اقتصاددانان حوزه مي‌تواند در برنامه‌هاي اقتصادي کشور مانند هميشه اثرگذار باشد‌.

مشاور رييس جمهور در امور روحانيت خاطر نشان کرد: حضور مسؤولان بلند پايه اقتصادي کشور در چنين جلساتي نشانگر اين است که دولت قصد دارد، برنامه‌هاي خود را به صورت کارشناسي و دقيق دنبال کند؛ چون وقتي به عملکرد دولت نهم نگاه مي‌کنيمع مي‌بينيم کارشناسي در اين دولت در سطح بالايي قرار دارد.

حجت‌الاسلام سقاي بي‌ريا تأکيد کرد‌: در دولت‌هاي قبل کمتر اين اتفاق مي‌افتاد که مسؤولان، مباحث کارشناسي را در سطح حوزه علميه برگزار کنند که برگزاري چنين جلساتي نشان اهميت دولت نهم به مبحث کارشناسي است‌.