تبیان، دستیار زندگی
رقابت های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا شنبه شب در دسته های 56، 62 و 69 کیلوگرم و در سالن کینتکس شهر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهروزی، اولین طلایی وزنه برداری

سجاد بهروزی

رقابت های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا شنبه شب در دسته های 56، 62 و 69 کیلوگرم و در سالن کینتکس شهر گویانگ برگزار شد که طی آن وزنه بردار مناطق نفت خیز جنوب به مدال طلا دست پیدا کرد.

به نقل از مهر، رقابت های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا (رده سنی جوانان) از روز شنبه در سالن کینتکس شهر گویانگ کره جنوبی برگزار شد که طی آن وزنه برداران دسته های 56، 62 و 69 کیلوگرم به مصاف هم رفتند.

بنابراین گزارش، در دسته 56 کیلوگرم وزنه بردارانی از کشورهای چین و ازبکستان به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند و امید ربیعی وزنه بردار تیم مناطق نفت خیز جنوب با مهار وزنه 93 کیلوگرم در یکضرب و با بالای سر بردن وزنه 120 کیلوگرمی در دوضرب و مجموع 213 کیلوگرم توانست مدال برنز دوضرب و مجموع را بر گردن آویزد.

در این دسته، جابر بهروزی وزنه بردار تیم ملی حفاری ایران با مهار وزنه 103 کیلوگرمی در یکضرب، مدال برنز این حرکت را به خود اختصاص داد. اما در حرکت دوضرب و در مهار وزنه 115 کیلوگرمی ناکام ماند و از دور رقابت ها کنار رفت.

در دسته 62 کیلوگرم، سجاد بهروزی وزنه بردار باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با مهار وزنه 126 کیلوگرم در یکضرب ، 154 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 280 کیلوگرم مدال طلای این دسته را از آن خود کرد و وزنه برداران کره و ازبکستان به ترتیب دوم و سوم شدند. در دسته 69 کیلوگرم، وزنه بردار چین و کره به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و کیانوش رستمی وزنه بردار ملی حفاری با مجموع 275 کیلوگرم پنجم شد.

وزنه برداران دسته های 77، 85 و 94 کیلوگرم امروز رقابت های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا (رده سنی جوانان) به مصاف هم خواهند رفت.