تبیان، دستیار زندگی
هافبک شماره هشت استقلال که یکی از مردان تاثیرگذار این تیم محسوب می شود، معتقد است استقلال می تواند با ادامه روند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جباری: استقلال قهرمان می شود

مجتبی جباری

هافبک شماره هشت استقلال که یکی از مردان تاثیرگذار این تیم محسوب می شود، معتقد است استقلال می تواند با ادامه روند فعلی بار دیگر عنوان قهرمانی خود در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور را تکرار کند.

مجتبی جباری هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال در گفتگویی کوتاه با ایرنا در خصوص آخرین وضعیت خود، تیم استقلال و رقیبان آن در لیگ برتر صحبت کرد که آن را در زیر می خوانید:

* باز هم گل زدید، مثل اینکه همچنان مرد تاثیرگذار استقلال هستید؟

- هر فوتبالیستی برای اینکه بتواند تاثیرگذاری مثبتی در تیمش داشته باشد، باید همیشه خود را آماده نگه دارد تا بتواند یکی از مهره‌های مطرح مربیان معرفی شود، خوشحالم که استقلالی‌ها از عملکرد من رضایت دارند و امیدارم این روند در هفته‌های بعدی لیگ برتر هم تکرار شود.

* آمار گل‌هایتان نشان می‌دهد که گلزن تر از قبل شده اید؟

- در برنامه‌هایی که برای شکست حریفان اتخاذ می‌شود، وظیفه گلزنی به من محول نشده است و تمرکز اصلی‌ام به موقعیت سازی برای مهاجمین است، با این وجود هر زمان که بتوانم خودم را در موقعیت گلزنی قرار می دهم و از فرصت‌های به دست آمده هم به بهترین نحو ممکن استفاده خواهم کرد.

* و امروز دیگر مشکلات ناهماهنگی با سایر بازیکنان هم از بین رفته است؟

- از همان هفته اول هم آماده بودم اما به دلیل ناهماهنگ بودن با سایر بازیکنان، نمی توانستم آنطور که باید در خدمت کار گروهی تیم باشم، اما امروز نه تنها من، بلکه همه بازیکنان هم در اوج آمادگی هستند و به هماهنگی لازم رسیده‌اند.

مجتبی جباری

* بازی با ذوب‌آهن را چطور دیدید؟

- شاگردان ابراهیم زاده از همان هفته اول لیگ برتر در رتبه های اول و دوم جای گرفته بودند و الان هم با وجود باخت مقابل ما جایگاه دومی خود را حفظ کرده‌اند، این نشان می‌دهد که آنها یکی از بهترین‌های لیگ برتر هستند و هیچ تیمی نمی تواند قبل از بازی خودش را برابر ذوب‌آهن از پیش برنده بداند.

* اما استقلال به پیروزی قاطعی برابر ذوب‌آهن رسید.

- ما در 45 دقیقه اول نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم، اما در نیمه دوم با وارد کردن فشار زیاد بالاخره به گل رسیدیم تا در یک بازی 6 امتیازی، پیروزی ارزشمندی را به دست آوریم.

* چرا استقلال در دقایق پایانی این دیدار موفق به گلزنی شد؟

- مهم نیست که در کدام دقیقه گل بزنیم، چیزی که اهمیت دارد این است که در پایان 90 دقیقه سه امتیاز این دیدار به نام استقلال ثبت شد تا فاصله کمی با تیم های اول و دوم جدول داشته باشیم.

* و از پرسپولیس به لحاظ امتیازی هم جلو بیفتید؟

- باور کنید برای اهمیت چندانی ندارد که پرسپولیس در چه رتبه ای است، تمام فکر ما معطوف به این است که بتوانیم برای دومین بار استقلال را به مقام قهرمانی لیگ برتر برسانیم، مطمئنا با شرایط فعلی رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

* در یک قدمی صدر جدول قرار گرفته‌اید، چه زمانی می‌توانید بالاخره صدرنشین شوید؟

- روزهای خوب ما در حالی شروع شده است که تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن هم در نتیجه گیری موفق عمل می‌کنند، امیدواریم آنها در هفته‌های باقی مانده تا پایان نیم فصل، امتیاز از دست بدهند تا بتوانیم برای اولین بار در هشتمین دوره لیگ برتر صدرنشین جدول رده بندی شویم.