تبیان، دستیار زندگی
هفته‌ دوم از دور رفت رقابتهای بسكتبال لیگ برتر باشگاههای ایران روزپنجشنبه با برگزاری 5 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و............
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج هفته‌ دوم لیگ بسکتبال

پیروزی شیرین برای جنوبی ها
نتایج هفته‌ دوم لیگ بسكتبال

هفته‌ دوم از دور رفت رقابتهای بسكتبال لیگ برتر باشگاههای ایران روز پنجشنبه با برگزاری 5 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان ، دردیدارهای انجام شده این هفته تیمهای پتروشیمی بندرامام ، مهرام تهران ، ذوب آهن اصفهان ، تراكتورسازی كردستان و شهرداری گرگان به ترتیب مقابل تیمهای بیم مازندران ، هیات بسکتبال لنگرود ، آرارات تهران ، لوله a.s شیراز و هیات بسکتبال شهرکرد به برتری دست یافتند.

در حساس ترین بازی هفته دوم 2 تیم پتروشیمی بندرامام و بیم مازندران در میان خیل گسترده هواداران شهر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان این یاران پتروشیمی بندر امام بودند که موفق شدند مقابل تیم میزبان به برتری دست یابند. در تیم پتروشیمی بندرامام حضور 2 یار خارجی یعنی"تونی مدیسون" و "وینسنت جونز" بیش از هر چیز "كردزیچ" سرمربی صربستانی تیم را به آینده امیدوار كرده است.

تیم بسكتبال مهرام قهرمان فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر باشگاههای ایران در لنگرود روز پرفروغی را پشت سرگذاشت و موفق شد در جدالی کاملا برتر مقابل میزبان به برتری برسد. در اصفهان تیم بسکتبال آرارات مقابل ذوب آهن جوان و پر مهره حرفی برای گفتن نداشت و خیلی زود تسلیم حریف قدرتمند خود شد.

نتایج هفته‌ دوم لیگ بسكتبال

تراكتورسازی كردستان در خانه دست به كاری بزرگ زد و توانست تیم لوله a.s شیراز را در پایان یك ماراتن سخت و نفسگیر از پیش رو بردارد. در آخرین بازی نیز شهرداری گرگان در شرایطی كه در وقت قانونی بازی مقابل تیم هیات بسكتبال شهركرد به تساوی دست یافته بود ، در پایان با تنها یک اختلاف امتیازبه برتری رسید تا شکست هفته گذشته خود را مقابل آرارات به دست فراموشی بسپارد.

بدین ترتیب با وجود قولی كه فدراسیون بسكتبال در جهت حمایت همه جانبه از تیم صباباتری (صبا  تهران) داده است ، این تیم روز سه شنبه به مصاف تیم دانشگاه آزاد متحول شده خواهد رفت تا پرونده هفته‌ دوم مسابقات رسما بسته شود. نتایج كامل دیدارهای انجام شده به قرار زیر است:

*بیم مازندران 69 - پتروشیمی بندرامام 75

*هیات بسكتبال لنگرود 49 - مهرام 87

*ذوب آهن اصفهان 93 - آرارات 67

*تراكتورسازی كردستان 90 - لوله a.s شیراز 86

*شهرداری گرگان 85 - هیات بسكتبال شهركرد 84

برنامه تنها دیدار باقیمانده از هفته دوم بازیهای لیگ برتر

سه شنبه 14/8/87

*ساعت 16 : صبای تهران – دانشگاه آزاد تهران( سالن بسکتبال آزادی تهران)

نتایج هفته‌ دوم لیگ بسكتبال

نتایج هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای ایران

هفته سوم از دور رفت رقابتهای بسکتبال لیگ دسته اول باشگاههای ایران با برگزاری 8 دیدار دنبال شد و نتایج زیر به دست آمد:

*زغال سنگ شاهرود 90 –  هیات بسکتبال کرمانشاه 60

*ملوان بندر انزلی 65 –  آلومینیوم سازی اراک 73

*پویا تهران 62 – ملی حفاری ایران 53

*پیام زنجان 81 – هیات بسکتبال ارومیه 71

*هیات بسکتبال کرمان 71 –  توزین الکتریک تهران80

*پاسارگاد مهران شیراز 73 –  نفت امیدیه 87

*راه و ترابری قم 111 – اسد آباد همدان 69

*تربیت بدنی گیلان 90 – هیات بسکتبال گنبد 88