تبیان، دستیار زندگی
) حقیقت را بگویید: منظور این نیست که فقط دروغ نگویید. گفتن حقیقت حد مشخصی دارد، که با در نظر گرفتن آن هم خودتان احساس آزادی و راحتی خواهید کرد و هم دیگران به سمت تان جلب می شوند. باید سعی کنید حقیقت را از موضع عشق بگویید، نه از موضع قدرت یا ترس
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مبارزه خیلی وقت است شروع شده

مبارزه

هر انسانی از لحظه ی تولد وارد میدان مبارزه می شود ، مبارزه ای به نام زندگی . همه ی ما در هر روز بارها امتحان می شویم ،به دفعات پیروز می شویم و یا شکست می خوریم بدون آنکه متوجه شویم .

بدانید سوت شروع مسابقه مدت هاست به صدا در آمده وتا سوت پایانی فرصت برای تلاش داریم ،پس تمام توان خود را به کار ببرید و با خواندن موارد زیر در این را ه موفق تر باشید.

1) حقیقت را بگویید: منظور این نیست که فقط دروغ نگویید. گفتن حقیقت حد مشخصی دارد که با در نظر گرفتن آن هم خودتان احساس آزادی و راحتی خواهید کرد و هم دیگران به سمت تان جلب می شوند. باید سعی کنید حقیقت را از موضع عشق بگویید، نه از موضع قدرت یا ترس.

2) خودتان باشید: منطقی باشید. خودتان را به همان صورت که هستید قبول کنید. اگر ما این چیزی هستیم که اکنون هستیم، فقط بخاطر انتخاب هایی بوده که در زندگی مان کرده ایم. قبول کردن این مسئله این قدرت را به ما می دهد تا بتوانیم باز انتخاب کنیم. اگر خود را آن طور که واقعا هستید به دیگران نشان دهید ، ممکن است نتوانید بعضی ها را به سمت خود جذب کنید ، اما مطمئن باشید که آنها را هم تحت تاثیر قرار می دهید.

3) در زمان حال زندگی کنید: اگر در زمان حال زندگی کنید ، می توانید با جریان روز همراه باشید. مراقب آنچه در اطرافتان و به شما می گذرد ، باشید. در زمان حال است که می توانید کسی یا چیزی را به خود جذب کنید، نه در گذشته یا آینده.

اگر فکر می کنید چیز زیادی برای عرضه به دیگران ندارید ، سعی کنید مهارت های جدید یاد بگیرید.

4) نگذارید با کمبود انرژی مواجه شوید: اگر امکانات برای تان فراهم باشد ، همه کار می توانید انجام دهید. اما باید اول با گسترده کردن مرزهای خود ، بالا بردن استانداردها و حل مسائل و مشکلات مربوط به گذشته موانع را از سر راه تان بردارید. تا آماده نباشید ، موقق نمی شوید ، پس خود را آماده کنید.

5) بر پیروزی فائق شوید: اکثر ما عقیده داریم که اگر ما پیروز شویم ، دنیا به ما باخته است و اگر دنیا پیروز شود ، ما باخته ایم. این درست نیست. سعی کنید از جنبه ای به مسائل نگاه کنید که همه امکان پیروز و موفق شدن را داشته باشند.

6) بخشیدن ، گرفتن است : کاملا صحیح است ، لذت در بخشیدن است! همه ما چیزی برای بخشیدن و اهدا کردن داریم. پس شما هم ببخشید. اما اگر فکر می کنید چیز زیادی برای عرضه به دیگران ندارید ، سعی کنید مهارت های جدید یاد بگیرید. وقتی بتوانید کمی از خودتان و هدایای تان را به دیگران اهدا کنید ، جذاب تر می شوید.

7) از خود مراقبت کنید : بسیار از خود مراقبت کنید. تلاش کنید تا نیازهای تان را برآورده کنید. معمولا وقتی به چیزی نیاز دارید ، از شما فراری می شود. اما شما دست از تلاش برندارید.

8) هوشیاری خود را بالا ببرید: جذابیت پدیده ای بسیار دقیق و ظریف است. تا زمانیکه نتوانسته اید هوشیاری تان را درمورد خودتان، اطرافیان تان و طرز تفکرتان بالا ببرید ، قادر نخواهید بود آن را بدست آورید.

9) مسئولیت پذیر باشید: ما آن چیزی را به سمت خود جذب می کنیم که آمادگی اش را داشته باشیم. با تلاش و کوشش، خود را برای بهترین ها آماده کنید.

10) از انجام دادن به بودن تغییر کنید: با دقت به آنچه انجامش می دهید ، ببینید به چه کسی تبدیل می شوید. از چه رو اینکار را انجام می دهید ، عشق یا ترس؟ چطور می توانید این را بفهمید؟ از نتیجه کار.

- حال، سوال اینست: برای لذت بردن از یک زندگی راحت، ساده، آرام، با برکت، غنی و پرموفقیت، چه کار می کنید؟ آیا برای به دست آوردن زندگی دلخواه خود حاضرید تلاش کنید حتی اگر این کارها با آنچه اکنون می کنید کاملا مغایر باشد؟!

منبع : روز نامه ابتکار - باتلخیص

مقالات مرتبط :

همراه با ما افکارتان رامثبت کنید

اینگونه می توانید...

خداحافظ، ناامیدی

تفکر خلاق، ارتباط موثر

تخیل آرزوها

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.