تبیان، دستیار زندگی
این نرم‌افزار قابلیت جست‌و‌جوی موضوعی و استاد راهنما را دارد و برای تمام علاقه‌مندان به‌ویژه دانشجویان و قرآن‌پژوهان قابل استفاده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تولید نرم‌افزار 2300 پایان‌نامه دانشجویی علوم قرآنی

قرآن

نرم‌افزار 2300 پایان‌نامه دانشجویی دانشكده علوم قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تولی و عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایكنا) به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، «نصر‌الله چمران»، سرپرست دبیرخانه دانشكده‌های علوم قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، با بیان این مطلب افزود: این نرم‌افزار قابلیت جست‌و‌جوی موضوعی و استاد راهنما را دارد و برای تمام علاقه‌مندان به‌ویژه دانشجویان و قرآن‌پژوهان قابل استفاده است.

چمران معرفی دانشكده‌های علوم قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب نرم‌افزار چند‌رسانه‌ای و تشكیل دو پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranu.ir و www.quran.ac.ir را از دیگر اقدامات این دبیرخانه در جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی و معرفی ظرفیت‌های این دبیرخانه برشمرد.

سرپرست دبیرخانه دانشكده‌های علوم قرآنی در ادامه انتشار بیش از 40 عنوان نشریه دانشجویی در دانشكده‌های علوم قرآنی، اجرای طرح قرآن‌آموزی بلاغ و تهیه فهرست كتاب‌های منتخب علوم قرآنی مورد نیاز دانشجویان را از دیگر اقدامات علمی و آموزشی این دبیرخانه در راستای توسعه فرهنگ و آموزه‌های قرآنی برشمرد.