تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال جوانان ایران با قبول شکست برابر عربستان کار صعود خود به مرحله بعدی رقابتهای جوانان آسیا را سخت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جوانان ایران مغلوب عربستان شدند

شکست تیم جوانان برابر ازبکستان

تیم فوتبال جوانان ایران با قبول شکست برابر عربستان کار صعود خود به مرحله بعدی رقابتهای جوانان آسیا را سخت کرد.

به نقل از مهر، نخستین دیدار تیم جوانان ایران در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی جام جهانی از ساعت 19:15 دقیقه جمعه در ورزشگاه محمد بن فهد شهر دمام عربستان آغاز شد و در پایان به برتری 2 بر یک تیم میزبان انجامید.

در این دیدار دو تیم در نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شدند که هر دو ضربه به گل تبدیل شد. محمد عبداله  در دقیقه 9 و احسان حاج‌صفی در دقیقه 34 پنالتی های خود را به گل تبدیل کردند تا این نیمه با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم عربستانی ها فوتبال قابل قبول تری را به نمایش گذاشتند و تعویض های زود هنگام نیکولیچ سرمربی تیم فوتبال کشورمان هم نتوانست به روند هجومی این تیم کمک کند. در دقیقه 87 بازی عربستانی ها از روی یک ارسال و ضربه سر" نواف شاطر" به گل دوم دست پیدا کردند تا در نخستین دیدار 3 امتیاز را کسب کنند.

تیم فوتبال جوانان کشورمان با این شکست کار خود برای صعود از این گروه را سخت کرد و باید در دیدار روز یکشنبه ژاپن را شکست دهد تا با پیروزی برابر یمن در آخرین دیدار شانس صعود داشته باشد.

در دیدار دیگر برگزار شده از این گروه هم تیم فوتبال ژاپن به نتیجه پرگل 5 بر صفر یمن را شکست داد تا خود را به عنوان یکی از شانس های مسلم صعود مطرح کند.