تبیان، دستیار زندگی
هفتمین و هشتمین کتاب‌های مصور دفاع مقدس با عناوین "زن در دفاع مقدس" و "خرمشهر" به مناسبت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سه موزه در بلاروس، بریتانیا و هیروشیما اهدا می‌شوند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اهدا دو كتاب مصور دفاع‌مقدس به موزه‌هاي بلاروس، بريتانيا و هيروشيما

اهدا، دو كتاب مصور، دفاع‌مقدس ، موزه‌های بلاروس، بریتانیا و هیروشیما

هفتمين و هشتمين کتاب‌هاي مصور دفاع مقدس با عناوين "زن در دفاع مقدس" و "خرمشهر" به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به سه موزه در بلاروس، بريتانيا و هيروشيما اهدا مي‌شوند.

نادر دریابان، مدیر مرکز فرهنگی خرمشهر در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ایران (ایبنا) با بيان اين مطلب افزود: اين دو كتاب كه در قالب مجموعه مصور "جنگ تحميلي، دفاع در برابر تجاوز" منتشر شده‌اند، به سه موزه نظامي برست بلاروس (روسيه سفيد)، بريتانيا و صلح هيروشيما اهدا خواهند شد.

مدیر مرکز فرهنگی خرمشهر گفت: جلد نهم این مجموعه با موضوع شهیدان دفاع مقدس به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.

انتشار مجموعه مصور "جنگ تحميلي، دفاع در برابر تجاوز" از سال 1365 با شرح عكس‌هايي به سه زبان فارسي، عربي و انگليسي آغاز و شش جلد منتشر شد.

پس از وقفه‌اي بيست ساله، ناشر اين كتاب‌هاي مصور ـ بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس ـ در سال 1386‌ از انجمن عكاسان انقلاب و دفاع‌مقدس خواست كه در تكميل اين مجموعه همكاري كند.

هفتمين و هشتمين کتاب‌هاي مصور دفاع مقدس با عناوين "زن در دفاع مقدس" و "خرمشهر" اواخر سال گذشته و اوائل امسال به همت انجمن عكاسان انقلاب و دفاع مقدس و بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شده‌اند.