تبیان، دستیار زندگی
آیت الله ابراهیم امینی با اشاره به تاثیرات منفی و مثبت وسائل ارتباط جمعی از استفاده نادرست ماهواره و اینترنت در جامعه انتقاد کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد آیت الله امینی از استفاده نادرست ماهواره و اینترنت درجامعه

.

آیت الله امینی ، انتقاد، استفاده نادرستف ماهواره و اینترنت ،جامعه

آیت الله ابراهیم امینی با اشاره به تاثیرات منفی و مثبت وسائل ارتباط جمعی از استفاده نادرست ماهواره و اینترنت در جامعه انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  ، امام جمعه موقت قم ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت گفت: بانوان در این ایام با حضور در حرم مطهر به گونه ای رفتار کنند که دل امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را درد نیاورند .

وی تصریح کرد: بانوان قمی الگویی برای زنان دیگر هستند و رفتار آنها در دیگران تاثیرات بسزایی دارد .

خطیب نماز جمعه این هفته شهر قم در بخش دیگری از سخنان خود از نحوه استفاده برخی ها از وسائل ارتباط جمعی انتقاد کرد و اظهار داشت: وجود ماهواره و اینترنت در جامعه بد نیست ولی باید از جنبه مثبت آن استفاده کرد که متاسفانه در کشور ما این گونه نیست .

آیت الله امینی به آثار منفی دیدن برنامه های غیر شرعی در کانون خانواده ها اشاره و عنوان کرد: دیدن برنامه های مستهجن بنیان خانواده ها را از هم می پاشد و موجب اختلافات خانوادگی می شود .

وی همچنین با تاکید بر تاثیرات منفی چشم چرانی در جامعه افزود: چشم چرانی موجب افزایش فساد اخلاقی در جامعه می شود که بر کانون خانواده نیز تاثیر منفی می گذارد .

امام جمعه موقت قم در ادامه به سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان اشاره کرد و گفت: در 13 آبان دانشجویان با کمال شجاعت لانه جاسوسی را گرفتند و با این عمل پوزه استکبار را به خاک مالیدند .

آیت الله امینی ادامه داد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان مبارزه با استکبار از برنامه های رسمی ایران شد که به دنیا نیز سرایت کرد .

وی همچنین به سالروز شهادت آیت الله قاضی امام جمعه تبریز و اولین شهید محراب نیز اشاره و یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت .