تبیان، دستیار زندگی
آخرین دستاوردهای ناشران آمریكایی و آلمانی در حوزه جمعیت‌شناسی، پلیس، علوم‌آزمایشگاهی و پزشكی در ششمین نمایشگاه كتاب‌های كاربردی و دانشگاهی در دسترس پژوهشگران و دانشجویان قرار می‌گیرند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درششمين نمايشگاه كتابهاي كاربردي و دانشگاهي انجام مي شود

عرضه جديدترين كتاب‌هاي علمي ناشران آمريكايي و آلماني درايران

عرضه جدیدترین كتاب‌های علمی ناشران آمریكایی و آلمانی درایران

آخرين دستاوردهاي ناشران آمريكايي و آلماني در حوزه جمعيت‌شناسي، پليس، علوم‌آزمايشگاهي و پزشكي در ششمين نمايشگاه كتاب‌هاي كاربردي و دانشگاهي در دسترس پژوهشگران و دانشجويان قرار مي‌گيرند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،به نقل از ستاد خبري ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب‌هاي كاربردي و دانشگاهي، در نمايشگاه امسال كه از 19 تا 23 آبان ماه در مركز آفرينش‌هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار مي شود، براي نخستين‌بار در حوزه جمعيت‌شناسي و پليس، كتاب‌هايي از انتشارات «waveland»  عرضه خواهند شد.

بر اساس اين گزارش،اين كتاب‌ها مي‌توانند براي نيروي انتظامي كاربردهاي بسياري داشته باشند، زيرا حاوي آخرين دستاوردهاي پليس در كشورهاي ديگرند.

همچنين،از يك ناشر آلماني به نام«Unimed» كتاب‌هاي تخصصي حوزه علوم آزمايشگاهي نيز عرضه مي شوند. اين كتاب ها مي توانند براي آشنايي دانشجويان و پژوهشگران با جديدترين آثار اين حوزه مفيد واقع شوند.

از ديگر آثاري كه در ششمين نمايشگاه كتاب‌هاي كاربردي و دانشگاهي   عرضه خواهند شد، مي توان به كتاب‌هاي هندبوك در حوزه پزشكي از انتشارات آمريكايي «Professional communication»  اشاره كرد.

برپايه گزارش اين ستاد خبري، كتاب هاي ياد شده و نزديك به 2000 عنوان كتاب ديگر درحوزه آثار پزشكي، مهندسي، فني، علوم‌پايه و... از سوي انتشارات "كتاب آمه" در نمايشگاه ششم عرضه خواهند شد.

ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب‌هاي كاربردي و دانشگاهي 19 تا 23 آبان ماه در مركز آفرينش‌هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار مي شود