تبیان، دستیار زندگی
دبیر ستاد اقامه نماز وزارت ارشاد بزرگ ترین سرمایه بشر را پیوندبا خدا دانست وگفت:در دنیای پراسترس و اضطراب هیچ دارویی شفابخش تر از نماز نیست
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجت الاسلام سليماني: نماز داروي شفابخش دنياي پراضطراب امروز است

حجت الاسلام سلیمانی، نماز، داروی شفابخش، دنیای پراضطراب، امروز

.

دبیر ستاد اقامه نماز وزارت ارشاد بزرگ ترین سرمایه بشر را پیوندبا خدا دانست وگفت:در دنیاي پراسترس و اضطراب هیچ دارویی شفابخش تر از نماز نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حمیدرضا سلیمانی، دبیر ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گردهمایی رابطین اقامه نماز واحدهای تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها با اشاره به اهمیت جایگاه نماز در زندگی اولیای الهی و بزرگان دینی گفت: تأکید اولیای الهی به اقامه نماز به قدری زیاد بوده است که آخرین کلام و وصیت نامه آنها همواره دعوت به نماز بوده است.

وی با اشاره به اینکه نماز زیباترین نوع رابطه انسان با خدا است، گفت: پس از رسیدن حضرت موسی به مقام رسالت از جانب خداوند به ايشان خطاب می رسد که نماز را به پا دارد و ارتباط خود را با خدا مستحکم کند.

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر اینکه انسان سر تا پا نیازمند به برقراری ارتباط با خالق است، تصریح کرد: بزرگ ترین سرمایه بشر پیوند با خدا است چرا که اگر این ارتباط نباشد، زندگی انسان پوچ و بی اساس می شود و در حال حاضر در دنیاي پراسترس و اضطراب هیچ دارویی شفابخش تر از نماز نیست.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز انسان ها را در گردنه های پرخطر مصون نگه می دارد، ارتباط با خدا است و بزرگ ترین تهدید برای بشریت، دوری از مسیر خدا و نماز است.

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر آرامش امروز مردم ما در حالی که در کشورهای اطراف مردم دچار بدبختی، گرفتاری و جنگ هستند، ادامه داد: این آرامش و آسایش در سایه توجه به خدا بر ملت ایران و توجه به اقامه نماز حاکم شده است.

دبیر ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان داشت: اساس بدبختی ها و انحرافات بی توجهی به نماز است و اگر در وزارت ارشاد طوری برنامه ریزی داشته باشیم که حتی یک نفر را به سوی نماز سوق دهیم، بزرگ ترین خدمت را انجام داده ایم چرا که بالاترین وظیفه این وزارتخانه رشد و تعالی فرهنگ عمومی جامعه و ترویج اقامه نماز است.

وی معرفی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه برتر در ترویج اقامه نماز را نشان از تلاش چشمگیر این وزارتخانه برای اقامه نماز عنوان کرد.

گردهمایی رابطین اقامه نماز واحدهای تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هشتم آبان در ستاد عالی کانون های مساجد کشور در حال برگزاری است.