تبیان، دستیار زندگی
نماینده ولی فقیه در مازندران در كنگره بین‌المللی طب سنتی و مكمل، با بیان این‌كه طب سنتی در ایران و جهان اسلام از احترام و ارزش خاصی برخوردار است، گفت: طب اسلامی باید به دنیا معرفی شود..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آيت الله طبرسي:

طب اسلامي بايد به دنيا معرفي شود

آیت الله طبرسی:طب اسلامی باید به دنیا معرفی شود

نماينده ولي فقيه در مازندران در كنگره بين‌المللي طب سنتي و مكمل، با بيان اين‌كه طب سنتي در ايران و جهان اسلام از احترام و ارزش خاصي برخوردار است، گفت: طب اسلامي بايد به دنيا معرفي شود.

به گزارش خبرگزاري رسا آيت‌الله نور‌الله طبرسي، نماينده ولي فقيه در مازندران، هفتم آبان ماه در مراسم گشايش كنگره بين‌المللي طب سنتي و مكمل كه با حضور پزشكان داخلي و انديشمندان پزشكي سي كشور دنيا در ساري آغاز شد، خواستار معرفي مناسب طب اسلامي به جهان شد.

نماينده ولي فقيه در مازندران با اشاره به اين‌كه طب همانند اديان است، اضافه كرد: طب اسلامي در كنار نجوم، رشته آسماني و قدسي است.

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري با بيان اين‌كه پزشكان در طب سنتي و مكمل، به وجود انسان توجه مي‌كنند و جزيي‌نگر نيستند، تصريح كرد: در حوزه علوم بشري، پزشكي سرآمد همه دانش‌ها است.

آيت‌الله طبرسي با اشاره به اين‌كه طب و بهداشت زماني ارزش دارد كه فعاليت فعالان اين بخش، سلامتي انسان را دربر داشته باشد، بيان داشت: طب سنتي در ايران و جهان اسلام از احترام و ارزش خاصي برخوردار است و بايد بيشتر به آن توجه شود.