تبیان، دستیار زندگی
حتما تا حالا اسم زورو به گوشتون خورده . شاید هم فیلم یا سریالی با این اسم رو دیدین . زورو نام شخصیت معروفیه که بارها در موردش کارتون ؛ فیلم و سریال ساخته شده . بزرگترا حتما سریال زورو و شخصیت های اون رو که از تلویزیون ایران بارها پخش شده به خاطر دارند .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانلود تیتراژ سریال زورو (فیلم)

دانلود تیتراژ سریال زورو (فیلم)

سلام دوستان خوبم !

حتما تا حالا اسم زورو به گوشتون خورده . شاید هم فیلم یا سریالی با این اسم رو دیدین . زورو نام شخصیت معروفیه که بارها در موردش کارتون ؛ فیلم و سریال ساخته شده  . بزرگترا حتما سریال زورو و شخصیت های اون رو که از تلویزیون ایران بارها پخش شده به خاطر دارند .

زورو داستان نجیب زاده ای به اسم "دون دیه گو" هستش که بعد از سالها از اسپانیا به کشور خودش بر می گرده و متوجه میشه که مردم سرزمینش از ظلم و زورگویی حاکمان ظالم به تنگ اومدند . به همین خاطر تصمیم میگیره که در قالب شخصیتی با لباس سیاه و نقاب و به طور ناشناس به نبرد با حاکمان زورگو بپردازه و دراین راه از یاری اسب زیبا و باهوشش به نام تورنادو و خدمتکار وفادار خودش برناردو کمک می گیره .

در این مطلب دانلود تیتراژ و بخشی از قسمت اول سریال زورو ساخته کمپانی دیزنی که در سالهای 1957 تا 1959 و برای بچه ها ساخته شده رو قرار دادیم .امیدوارم ببینید و لذت ببرید .

برای دانلود تیتراژ زورو اینجا رو کلیک کنید

برای دیدن تیتراژ زورو اینجا رو کلیک  کنید

تهیه : ریحانه فاطمی


مطالب مرتبط :

دانلود تیتراژ کارتون سندباد

دانلود تیتراژ کارتون باربا پاپا

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.