تبیان، دستیار زندگی
605;اي بازي Pro Evolution Soccer 4 یك شوت محكم به سمت دروازهEA ، آیا این توپ گل خواهد شد؟ كمپانیKonami بعد از موفقیت بی نظیر نسخه قبل بازی بار دیگر با امكانات و ویژگی های جدید افزوده شده به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :


پيش نماي بازي

Pro Evolution Soccer 4

یك شوت محكم به سمت دروازهEA ، آیا این توپ گل خواهد شد؟ كمپانیKonami بعد از موفقیت بی نظیر نسخه قبل بازی بار دیگر با امكانات و ویژگی های جدید افزوده شده به بازیPES به میان طرفداران خود در كامپیوتر و سایر كنسول ها بازخواهد گشت...

توسعه دهنده :

KCET

ناشر :

Konami

سبك :

ورزشی

تاريخ انتشار :

2004/10/22

همانطور كه اكثر شما مطلع هستید كمپانیKonami ساخت بازی پرطرفدارPES 4 را آغاز كرده است. زمانیكه این بازی برای اولین بار برای كامپیوتر روانه بازار شد در سبك خود انقلابی به پا كرد و به سلطنت بازیFIFA خاتمه داد و در حال حاضر اكثر افراد به برتری این بازی اعتقاد دارند. كمپانیKonami برای آنكه بازیی بی نظیر و بسیار موفق تر از قبل را بسازد تلاش بسیار زیادی را برای بالا بردن گرافیك بازی به كار بسته است و بر اساس گفته خود سازندگان درPES 4 با گرافیك بسیار بالا و بی همتایی مواجه خواهیم شد. از جمله نكات دیگری كه در این نسخه به آن توجه شده است حركات بدون توپ بازیكنان و تحرك سازی آنان در زمین مسابقه می باشد. در عین حال كنترل بازیكنان راحت تر شده و ما با تسلط بیشتری در راستای گل زدن و شكست دادن تیم مقابل بر خواهیم آمد. یكی دیگر از مسایلی كه سازندگان به آن اشاره كرده اند این است كه اگر شما در نسخه های قبل از قیافه یك بازیكن او را می شناختید در این نسخه با توجه به حركات و تكنیك هایی كه آن بازیكن در زمین به نمایش در می آورد او را خواهید شناخت و بازكنان تكنیكی در میدان به سادگی شناخته می شوند از همه مهمتر همه بازكنان از توانایی های یكسان برخوردار نخواهند بود در حالی كه گروهی از بازیكنان حتی تا پایان بازی با سرعت و تكنیك بالا به انجام بازی خواهند پرداخت ، گروهی دیگر از بازیكنان در طی مسابقه خسته شده و در اواخر بازی شكل یك بازیكن بی تاثیر را خواهند گرفت.

اگر دقت كرده باشید در بازیFIFA ما با تیم ها و باشگاههای بسیار زیادی روبرو هستیم به همین دلیل سازندگانPES 4 نیز بیكار ننشسته و تعداد تیمهای حاضر در این نسخه را در حدود200 اعلام كرده اند. اگر دقت كرده باشید در نسخه های قبل این بازی داوری در میدان وجود نداشت و فقط صدای سوت او به نشانه خطا و كارت دادن او را در طول بازی مشاهده می كردیم اما در این نسخه داور در میدان حضور خواهد داشت و ما او را در طی انجام مسابقه خود مشاهده خواهیم كرد. علاوه بر همه این ویژگی ها جدید تغییرات عمده ای نیز در بخشMaster League ایجاد شده و شاهد پیشرفت های عمده ای در آن خواهیم شد. نكته جالب تر در این بخش این است كه بازیكن یك تیم در صورتی كه در یكی از مسابقات مصدوم شود خطری همچون از دست دادن تمامی بازی های یك فصل را خواهد داشت.

در ضمن بخشی به نامMy Best Eleven نیز در این نسخه مشاهده خواهد شد. شما در این بخش می توانید یك تیم رویایی برای خود بسازید. سازندگان تلاش هایی را نیز برای بالا بردن هوش مصنوعی از خود به كار بسته اند تا كار را برای بازیكنان در میدان مسابقه سخت تر كنند. البته در این نسخه نیز تاكتیك تیمی نقش بسزایی ایفا خواهد كرد. همانطور كه درFIFA Soccer 2005 اهیمت خاصی به مهار اولیه توپ داده خواهد شد درPES 4 نیز اهمیت زیادی به این موضوع داده شده است و بازكنان تكنیكی كه دارای قدرت بدنی بالا نیز هستند توپ را با دقت بسیار بالایی مهار خواهند كرد و براساس همین ویژگی تیمی كه دارای بازیكنان قویتر و تكنیكی تر باشد موقعیت های بیشتری نسبت به حریف را برای گلزنی خواهد داشت. در مجموع می توان گفت كه كمپانیKonami برای بار دیگر قصد دارد تا موفقیت خود را در نسخه قبل تكرار كرده و هیجان بی نظیری را در این نسخه برای علاقه مندان بازی های فوتبال ایجاد كند.

برگرفته از bazidot.com