تبیان، دستیار زندگی
علی پروین مدیرفنی باشگاه پیروزی درخصوص وضعیت بازیكنان تیم پیروزی اعلام كرد: در پایان فصل گروهی از بازیكنان پیروزی از این تیم جدا می‌شوند و گروهی هم با نظر كمیته فنی به جمع نفرات، اضافه خواهند شد. بازیكنانی كه جدا می‌شوند را ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروین: دایی و پیروانی را نمی‌خواهیم


علی پروین مدیرفنی باشگاه پیروزی درخصوص وضعیت بازیكنان تیم پیروزی اعلام كرد:

در پایان فصل گروهی از بازیكنان پیروزی از این تیم جدا می‌شوند و گروهی هم با نظر كمیته فنی به جمع نفرات، اضافه خواهند شد.

بازیكنانی كه جدا می‌شوند را نمی‌توان جزو اخراجی‌ها قلمداد كرد، بلكه این نفرات در اختیار كمیته فنی قرار می‌گیرند تا با باشگاه دیگری قرارداد امضا كنند.

به نظر من این طبیعی است كه گروهی در پایان فصل از تیم جدا شوند.

پروین درباره وضعیت دایی و پیروانی گفت: این دو بازیكن هم جزو لیست مازاد تیم محسوب می‌شوند و به احتمال بسیار فراوان از تیم پیروزی جدا خواهند شد.

پروین در مورد تمرینات تیم پیروزی اظهار داشت: تمرینات تیم با نظر سوبل و توسط حمید استیلی برگزار می شود.

در اواخر هفته هم مربی خارجی تیم به ایران می‌آید تا از نزدیك تمرینات را زیر نظر بگیرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس:

دوران فوتبال پیروانی و دایی تمام شده است


سخنگوی باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری كرد با بازگشت علی دایی به ایران مشكل او با این باشگاه حل شود.

جعفركاشانی عضوهیات مدیره وسخنگوی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب به احتمال جدایی علی دایی وافشین پیروانی ازپرسپولیس اشاره كرد و گفت : ما قبل ازسفرتیم ملی به چین با علی دایی مذاكره كردیم اما متاسفانه ایشان تقاضای مبلغ بالایی را داشتند كه پرداخت آن درتوان باشگاه پرسپولیس نیست. كاشانی ادامه داد: با این حال منتظربازگشت دایی ازچین هستیم تا پس ازمذاكرات نهایی تصمیم خود را دراین مورد اتخاذ كنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با بیان این كه علی دایی و افشین پیروانی هردومتعلق به پرسپولیس هستند خاطرنشان ساخت: به هرحال هرفوتبالیستی یك روزباید ازدنیای فوتبال خداحافظی كند وتصورمی كنم  دوران فوتبال این دوبازیكن هم تمام شده و باید به گونه ایی دیگرازآنها درپرسپولیس استفاده شود.

سخنگووعضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس ازاظهارنظرصریح درمورد وضعیت پیروانی و دایی خودداری كرد و همه چیز را به روزهای آینده موكول كرد. جعفركاشانی با بیان این جمله كه « انشالله همه چیزحل می شود» ابرازامیدواری كرد كه بابازگشت علی دایی وضعیت افشین پیروانی هم مشخص شود.

جعفركاشانی درجواب این سوال كه چرا باید درتمرین پرسپولیس و بین تماشاگران این تیم درگیری ها فیزیكی شدید بوجود بیاید گفت: ما تا ساختن یك باشگاه واقعی راه زیادی پیش روداریم و باید تلاش كنیم كه رفرم فرهنگی دراین باشگاه را با كمك همه مسئولان و تماشاگران به اجرا درآوریم تا دیگر شاهد بروزچنین اتفاقاتی نباشیم.