تبیان، دستیار زندگی
مراسم اختتامیه بخش بازیهای رایانه‌ای دومین جشنواره و نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال با حضور رئیس مركز فناوریهای اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد، رئیس بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای و معاون مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی مقاومت برگزیده جشنواره رسانه های دیجیتال

رسانه های دیجیتال

مراسم اختتامیه بخش بازیهای رایانه‌ای دومین جشنواره و نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال با حضور رئیس مركز فناوریهای اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد، رئیس بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای و معاون مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ارشاد برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

رسانه های دیجیتال

در این مراسم كه روز گذشته برگزار شد ، عیسی زارع‌پور رئیس نمایشگاه و دبیر دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال و دکتر مینایی رئیس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای سخنانی پیرامون بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال ایراد كردند و سپس از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

رسانه های دیجیتال

براساس این گزارش،در این جشنواره به علت درایت در انتخاب موضوع و تولید آثاری فاخر در راستای سیاست‌های تولید بازی‌های رایانه‌ای ملی در ایران از مؤسسه تبیان و دکتر خاموشی تقدیر به عمل آمد.

رسانه های دیجیتال

گفتنی است، در پایان این مراسم به خاطر بیان رشادت‌های حزب‌الله لبنان در قالب یك بازی رایانه‌های خوب و جذاب از خالق اثر بازی ریانه‌ای «مقاومت» به تهیه‌كنندگی مؤسسه تبیان،قدر دانی گردید.

روابط عمومی موسسه تبیان