تبیان، دستیار زندگی
ه بانان شد! دومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در ورزشگاه كارگران برگزار شد و برخلاف روز اول از نظم و انضباط خاصی برخوردار بود و دیگر شاهد درگیری میان طرفداران این تیم نبودیم. فضای كارگران تغییر كرد حدود 100 نفر تماشاگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داماد پروین

، مربی دروازه بانان شد!


دومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در ورزشگاه كارگران برگزار شد و برخلاف روز اول از نظم و انضباط خاصی برخوردار بود و دیگر شاهد درگیری میان طرفداران این تیم نبودیم.

فضای كارگران تغییر كرد

حدود 100 نفر تماشاگر به كارگران آمدند تا دومین تمرین سرخ پوشان را از نزدیك نظاره كنند. این عده انواع و اقسام ترانه های لس آنجلسی را برای بازیكنان و تیم محبوب خود تهیه كرده و یكصدا تا پایان تمرین در فضای كارگران آن را خواندند تا فضای تمرین تا حدود بسیار زیادی نسبت به روز قبل تغییر كند.

اسدی مربی جدید پرسپولیس!

در ابتدای تمرین بازیكنان 2 دسته شدند و در گروه اول شیث رضایی، مقداد قباخلو، اردلان آشتیانی، سعد ویسی و میثم رضاپور به دستور حمید استیلی زیر نظر ابراهیم اسدی تمرین كردند! گروه دوم نیز زیر نظر حمید استیلی به بازی آقا وسط و دویدن دور زمین چمن پرداختند.

دو فیزیوتراپ در تمرین

دكتر فرید زرینه و محسن صالحی به عنوان فیزیوتراپ پرسپولیس كار خود را آغاز كردند. البته صالحی كار بدنسازی بازیكنان را هم بر عهده دارد.

گفتنی است راینر زوبل آلمانی درخواست كرده سه فیزیوتراپ و ماساژور در اختیار داشته باشد كه طی روزهای آتی یك فیزیوتراپ و ماساژور دیگر به جمع پرسپولیسی ها اضافه خواهد شد.

یك بسكتبال دروازه بان پرسپولیس!

رئیس دفتر، حسن میرزا آقا بیك (رئیس هیات بسكتبال استان تهران) روز گذشته برای دادن تست دروازه بانی به كارگران آمد و به همراه داود فنایی و محمد محمدی تمرین كرد كه در نوع خود جالب توجه بود.

ناهماهنگی در پوشیدن لباس ها

لباس های جدید بازیكنان آماده نشده و ناهماهنگی زیادی میان سرخپوشان دیده می شود.

دوربین خبرساز در تمرین پرسپولیس

دوربین خبرساز شبكه خبر روز گذشته به مدت 15 دقیقه در تمرین پرسپولیس چرخید و سوژه های مناسبی را برای برنامه خود شكار كرد. گفتگو با علی پروین و تماشاگران از سوژه های اصلی این برنامه بودند.

استیلی دونده و آماده

حمید استیلی آنقدر آماده و سرحال بود كه همراه با هر دو دسته هم دوید و هم بازی آقا وسط انجام داد تا نشان دهد همچنان جزو بهترین های پرسپولیس است و اگر امسال هم بازی می كرد از خیلی از سرخ پوشان می توانست موفق تر باشد.

داماد پروین مربی دروازه بانها شد!

آرش فرزین، داماد علی پروین و مترجم راینر زوبل روز گذشته به عنوان مربی دروازه بانهای پرسپولیس مشغول به كار شد كه اتفاقاً به عقیده خیلی ها از جمله علی پروین عالی كار كرد و نشان داد می توان روی او هم حساب كرد!

بازی دستگرمی

در پخش پایانی تمرین بازیكنانبه دو گروه قرمز و خاكستری رنگ تقسیم شدند و به مدت 45 دقیقه بازی دستگرمی انجام دادند كه در پایان تیم خاكستری با گلهای كریم باقری و سهراب انتظاری توانست تیم قرمز را شكست دهد. گفتنی است حمید استیلی به عنوان داور وظیفه قضاوت این بازی را بر عهده داشت.

پروین با سمند رفت

علی پروین پس از پایان این بازی و در حالی كه بازیكنان بدن خود را سرد می كردند، در میان استقبال و ازدحام بیش از حد هواداران با سمند خاكستری اش كارگران را ترك كرد.

پروین غایب بزرگ عكس یاد گاری

در پایان تمرین تمامی اعضای كادر فنی، پزشكی، تداركات و بازیكنان تیم كنار یكدیگر ایستادند و عكسی به یادگار گرفتند كه علی پروین در آن حضور نداشت و غایب بزرگ این عكس لقب گرفت.