تبیان، دستیار زندگی
5 هزار نمایش در تهران اخلاق شهروندی را ترویج می كنند 5 هزار نمایش میدانی با موضوع امید، انتظار، روح سلحشوری و اخلاق شهروندی، شهریور ماه سال جاری در نقاط مختلف تهران اجرا می شود. معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری 14 مرداد ماه 1383

5 هزار نمایش در تهران اخلاق شهروندی را ترویج می كنند


5 هزار نمایش میدانی با موضوع امید، انتظار، روح سلحشوری و اخلاق شهروندی، شهریور ماه سال جاری در نقاط مختلف تهران اجرا می شود.

معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: تاكنون ۵۰۳ طرح توسط گروه های نمایش میدانی جهت اجرا به دبیرخانه معاونت هنری ارسال شده كه از این میان ۱۵۰ نمایش به مرحله بعدی راه خواهند یافت.

دكتر حسین جعفری خاطرنشان كرد: این طرح ها از اول تیرماه به این دبیرخانه ارسال شده و نتایج تصویب آن تا ۱۵ مرداد ماه جاری اعلام خواهد شد.

وی بازبینی این آثار را تا پایان مرداد ماه اعلام و تصریح كرد: شهریور ماه جاری  پنج هزار نمایش میدانی در۵۰ نقطه شهر تهران اجرا خواهد شد.

وی هدف اجرای این طرح را تقویت گروه های نمایش میدانی بر شمرد و تصریح كرد: برگزاری جلسات كارگاهی آموزش نمایش میدانی یكی دیگر از حركت هایی است كه در معاونت هنری سازمان آن را دنبال می كنیم.