تبیان، دستیار زندگی
مدیر مسوول نشر شاهد، از برپایی 4 غرفه توسط این انتشارات در دومین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال خبر داد. 42 حلقه لوح فشرده، ‌شامل زندگی‌نامه و خاطرات شهدای شاخص انقلاب و دفا‌ع‌مقدس و 10 عنوان كتاب الكترونیكی از محصولات این نشر، در این نمایشگاه عرضه می‌شون
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشر شاهد در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال عرضه مي‌كند

نشر شاهد ، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ،   42 حلقه لوح فشرده، زندگی‌نامه و خاطرات شهدای شاخص انقلاب و دفا‌ع‌مقدس

42 حلقه لوح فشرده زندگي‌نامه و خاطرات شهداي شاخص انقلاب و دفا‌ع‌مقدس

مدير مسوول نشر شاهد، از برپايي 4 غرفه توسط اين انتشارات در دومين نمايشگاه ملي رسانه‌هاي ديجيتال خبر داد. 42 حلقه لوح فشرده، ‌شامل زندگي‌نامه و خاطرات شهداي شاخص انقلاب و دفا‌ع‌مقدس و 10 عنوان كتاب الكترونيكي از محصولات اين نشر، در اين نمايشگاه عرضه مي‌شوند._

محمدعلي فقيه در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: پايگاه‌‌هاي اطلاع‌رساني نشر شاهد و بنياد شهيد و امور ايثارگران با عناوين "نويد شاهد"، "قربانيان ترور" و "قربانيان شيميايي"، در سه غرفه مجزا و در بخش پايگاه‌هاي اينترنتي و وبلاگ‌هاي اين نمايشگاه، در حال فعاليت هستند.

وي ادامه داد: 42 حلقه لوح فشرده، ‌شامل زندگينامه و خاطرات شهداي شاخص انقلاب و دفا‌ع‌مقدس و 10 عنوان كتاب الكترونيكي از محصولات نشر شاهد، در قالب آثار چندرسانه‌اي منتشر شده كه در غرفه‌هاي اين انتشارات، در دسترسند.

مدير كل انتشارات و اطلاع‌رساني بنياد شهيد و امور ايثارگران، در پايان تاكيد كرد: پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني "نويد شاهد"، "قربانيان ترور" و "قربانيان شيميايي" و محصولات الكترونيكي نشر شاهد، ‌به ترتيب در غرفه‌هاي 21، 94، 95 و 8 و در بخش‌هاي "پايگاه‌هاي اينترنتي و وبلاگ‌ها" و "نرم افزارهاي چندرسانه‌اي" دومين نمايشگاه ملي رسانه‌هاي ديجيتال قرار دارند.

اين نمايشگاه در شش بخش اصلي "نرم‌افزارهاي چند رسانه‌‌اي"، "پايگاه‌هاي اينترنتي و وبلاگ‌ها"، "بازي‌هاي رايانه‌اي"، "نرم‌افزارهاي تلفن همراه"، "هنرهاي ديجيتال" و "بخش ويژه سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي" درحال برگزاري است.

دومين نمايشگاه ملي رسانه‌هاي ديجيتال تا دهم آبان ماه در مصلاي تهران برقرار است.