تبیان، دستیار زندگی
فوتبال: نه تنها جام قهرمانی آسیا بلكه جام قهرمانی جهان را نیز از آن خود خواهید كرد محسن مهرعلیزاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با انتشار نامه‌ای خطاب به اعضای تیم ملی فوتبال، قهرمانی در سیزدهمین دوره جام ملتها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نامه‌ی محسن مهرعلیزاده به اعضای تیم ملی فوتبال:

نه تنها جام قهرمانی آسیا بلكه جام قهرمانی جهان را نیز از آن خود خواهید كرد


محسن مهرعلیزاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با انتشار نامه‌ای خطاب به اعضای تیم ملی فوتبال، قهرمانی در سیزدهمین دوره جام ملتهای آسیا را دور از دسترس ندانست.

به گزارش ایسنا، در متن نامه مهندس مهرعلیزاده آمده است: «بعد از سلام و تحیت خداوند متعال، در یك كلام هزاران آفرین بر شما باد كه به عنوان جوانان مومن، رشید و غیرتمند ایرانی شادی و شعف را در خانه‌ی دل میلیون‌ها ایرانی غیرتمند جای دادید.

پیروزی شما بر تیم چهارم دنیا در یك بازی جانانه و صعودتان به مرحله‌ی نیمه نهایی نشان داد كه عرایض بنده به عنوان خدمتگزار كوچك جامعه‌ی ورزش ایران در این كه «سقف آسیا برای فوتبال ایران كوتاه است» نه تنها حرفی به گزافه نبوده بلكه امروز تیم ملی فوتبال كشورمان به همت قهرمانان دلاور آن یكی از تیم‌های نامدار جهان است و نه تنها جام قهرمانی آسیا بلكه در آینده‌ای نه چندان دور جام قهرمانی جهان را از آن خود خواهد كرد.

همانگونه كه در پیام قبلی هم وعده داده بودم امیدوارم با گذشتن از سد چین در روز سه شنبه و در مرحله‌ی نیمه نهایی كه به فضل الهی و با تكیه بر غیرت و همت شما كاملا محتمل و انشاالله قطعی است، با قلبی مالامال از عشق به شما فرزندان میهن اسلامی در روز شنبه در مسابقات نهایی در كنار شما باشم و انشاالله جام قهرمانی این دوره از مسابقات را تقدیم شما كنم. باشد كه این برگ زرین تاریخ فوتبال كشورمان جزو افتخارات شما عزیزان غیرتمند بر صفحات تاریخ ورزش دنیا نقشی جاودان بندد.

آنچه كه می‌توانم به شما توصیه كنم، همت و پشتكار، یكدلی و هماهنگی و پرهیز از غرور و ساده نگرفتن كار به دلیل كوچك شمردن رقیب است كه می‌دانم همه شما بر این امر واقف هستید و آن را رمز پیروزی می‌دانید.

برای همه شما، سرمربی و مربیان دلسوزتان، سرپرستان و مسوولین تیم و همه دست اندركاران زحمتكش این تیم آرزوی موفقیت از درگاه ایزد منان دارم و همه شما را به امید دیدار در پكن به خداوند متعال می‌سپارم.»