تبیان، دستیار زندگی
دکتر محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور با صدور پیامی درگذشت طاهره صفارزاده را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: او طی چهار دهه زندگی پر ثمر در تبیین فرهنگ انقلابی و اصالت‌های انسانی و الهی پیش‌تاز و پیش‌گام بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام تسلیت رییس جمهور به مناسبت درگذشت طاهره صفارزاده

   پیام تسلیت، رییس جمهور ،   درگذشت، طاهره صفارزاده

دکتر محمود احمدی‌نژاد رييس جمهور با صدور پيامي درگذشت طاهره صفارزاده را تسليت گفت. در این پیام آمده است: او طی چهار دهه زندگي پر ثمر در تبيين فرهنگ انقلابی و اصالت‌های انسانی و الهی پيش‌تاز و پيش‌گام بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور در پيامي، درگذشت مرحومه طاهره صفارزاده را به ملت ايران، جامعه دانشگاهي و اهالي فرهنگ و هنر تسليت گفت.

متن كامل پيام رييس جمهور به اين شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

انالله وانا اليه راجعون

عروج عارفانه انساني متعالي، هنرمندي آرماني، مجاهدي خستگي‌ناپذير و استادي کمال‌آفرين مرحومه خانم طاهره صفارزاده را به ملت ايران، جامعه دانشگاهي و اهالي فرهنگ و هنر تسليت عرض مي‌نمايم.

او که زبان گويايش در دوران مبارزات انقلابي، در خدمت اهداف بلند ملت ايران قرار داشت طي چهار دهه زندگي پر ثمر در تبيين فرهنگ انقلابي و اصالت‌هاي انساني و الهي پيش‌تاز و پيش‌گام بود. او الگوي انساني ايماني، عدالت‌خواه و کمال‌جو براي نسل حاضر است. در سالروز شهادت مولايش امام صادق(ع) به ديدار معبود شتافت، روحش شاد و ياد و نامش مستدام باد.

از خداوند متعال براي آن مرحومه علو درجات و رضوان الهي و براي بازماندگان صبر و اجر و براي جامعه فرهنگي و هنري کشور توفيق ادامه راه روشن را مسئلت دارم.