تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در رختکن تیم فوتبال پرسپولیس با علی کریمی دیدار و دیده بوسی کرد.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی دایی و علی کریمی آشتی کردند

گناه دایی؛ عضویت در هیئت مدیره سایپا

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در رختکن تیم فوتبال پرسپولیس با علی کریمی دیدار و دیده بوسی کرد.

به نقل از مهر، علی دایی که برای تماشای بازی تیم های فوتبال پرسپولیس وبرق شیراز راهی ورزشگاه آزادی تهران شده بود در بین دو نیمه به رختکن تیم فوتبال پرسپولیس رفت و دقایقی با علی کریمی به گفتگو پرداخت.

در این مراسم که به نوعی آشتی کنان این دو عضو تاثیر گذار فوتبال کشورمان بود حسین هدایتی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و سردار بابایی فرمانده یگان ویژه ورزشگاه آزادی تهران حضور داشتند.

علی کریمی و علی دایی با روبوسی در این مراسم کدورت های گذشته را کنار گذاشتند اما علی کریمی در این دیدار به صراحت خطاب به علی دایی گفت: من برای شما احترام زیادی قائل هستم اما از قبل تصمیمم را گرفته ام.

با کریمی قهر نبودم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با علی كریمی قهر نبوده‌ام كه با او آشتی كنم.

علی دایی درباره حضور در رختكن پرسپولیس و آشتی با علی كریمی اظهار كرد: من با علی كریمی قهر نبوده‌ام كه بخواهم آشتی كنم. او بازیكن خوبی است كه من او را به تیم ملی دعوت كرده‌ام.

سرمربی تیم ملی فوتبال از صحبت درباره بازی خودداری كرد.

در حالی كه در نیمه نخست بر خی تماشاگران پرسپولیس شعارهایی را در حمایت از علی كریمی و بر علیه علی دایی سر دادند، با توجه به اتفاقات بین دو نیمه تماشاگران پر سپولیس در نیمه دوم علی دایی را تشویق كردند.

سرمربی تیم ملی ایران در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان بازی، در حالی كه از سوی چند نفر همر اهی می‌شد، ورزشگاه را ترك كرد.

دایی که در محاصره خبرنگاران قرار گرفته بود در پاسخ به این پرسش که آیا پس از این مراسم از علی کریمی برای حضور در تیم ملی دعوت خواهد کرد؟ سکوت کرد و از خبرنگاران خواست به دنبال کار خود بروند!

همچنین گفتنی است  علی دایی در جریان دیدار استقلال و برق شیراز نیز با حضور در رختکن با امیر قلعه نویی آشتی کرده بود.