تبیان، دستیار زندگی
در دومین جشنواره طنز گل آقا خداداد عزیزی به عنوان برترین چهره طنز ورزشی انتخاب شد و جایزه ویژه این جشنواره که...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"خداداد" برترین چهره طنز ورزشی

خداداد عزیزی

در دومین جشنواره طنز گل آقا خداداد عزیزی به عنوان برترین چهره طنز ورزشی انتخاب شد و جایزه ویژه این جشنواره که " سینی شاه غلام نشان" بود را به خود اختصاص داد.

به نقل از مهر، جشن دومین جشنواره فیلم کمدی گل آقا سه‌شنبه 30 مهر با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف برگزار شد که از جمع ورزشی های خداداد عزیزی به عنوان چهره برتر طنز ورزشی شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

پس از آنکه در اولین جشنواره طنز گل آقا فیروز کریمی به عنوان چهره برتر طنز ورزشی انتخاب شد و جایزه ویژه این جشنواره را دریافت کرد، امسال نوبت به خداداد عزیزی رسید که این جایزه را از آن خود کند.

خداداد عزیزی

خدادا عزیزی که سابقه فعالیت زیر نظر فیروز کریمی را دارد در چند سال گذشته یکی از چهره‌های خبرساز و جنجالی ورزش ایران بوده است که با مصاحبه‌های پرسروصدای خود سوژه رسانه‌های ورزشی به شمار می آید.

این مربی جوان فوتبال ایران به علت مشغله کاری و حضور در دربی شهر مشهد نتوانست در مراسم اختتامیه جشنواره طنز گل آقا که در مجموعه اریکه ایرانیان برگزار شد، حضور یافته و جوایز خود را دریافت کند.

" سینی شاه غلام نشان" و یک دستگاه تلویزیون 42 اینچ هدیه ویژه جشنواره گل آقا به غزال تیزپای فوتبال ایران بود که 12 سال پیش با فراری تماشایی و گلی سرنوشت ساز ایران را به جام جهانی 1998 فرانسه رساند.