تبیان، دستیار زندگی
دوره ۳ ماهه «کارگاه داستان‌نویسی» از ۱۴ آبان در فرهنگسرای دانشجو (شفق) آغاز می‌شود. در این دوره رضا نجفی - مترجم و منتقد ادبی - به صورت کارگاهی اصول و عناصر داستان‌نویسی را آموزش می‌دهد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«کارگاه داستان‌نویسی» در فرهنگسرای دانشجو

رضا نجفی، مترجم و منتقد ادبی اصول و عناصر داستان‌نویسی را آموزش

دوره ۳ ماهه «کارگاه داستان‌نویسی» از ۱۴ آبان در فرهنگسرای دانشجو (شفق) آغاز می‌شود. در این دوره رضا نجفی - مترجم و منتقد ادبی - به صورت کارگاهی اصول و عناصر داستان‌نویسی را آموزش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دوره ۳ ماهه «کارگاه داستان‌نویسی» به همت فرهنگسرای دانشجو (شفق) از ۱۴ آبان آغاز می‌شود. در این دوره آموزشی رضا نجفی، مترجم و منتقد ادبی اصول و عناصر داستان‌نویسی را آموزش خواهد داد.

به گفته نجفی این کارگاه ابتدا از سطح مبتدی آغاز به کار می‌کند و علاقه‌مندان پس از سپری کردن کل دوره می‌توانند در دوره‌های متوسط و پیشرفته ثبت‌نام کنند. وی آموزش اصول داستان‌نویسی و عناصر آن را از برنامه‌های این کارگاه دانست و تاکید کرد این اصول از طریق تجربه و فعالیت کارگاهی به متقاضیان آموزش داده می‌شود.

متقضیان برای ثبت نام در این دوره کارگاهی می‌توانند به فرهنگسرای دانشجو در آدرس: خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی، خیابان نوزدهم مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن این فرهنگسرا تماس بگیرند.

نجفی پیشتر سابقه تدریس دوره‌هایی را چون «عناصر داستان» (دانشگاه کاشان)، «تاریخ ادبیات غرب و نقد ادبی» (فرهنگسرای اندیشه)، «مکتب‌های ادبی» (هنرستان ادبیات) و «شیوه‌های نقد ادبی» (انجمن نویسندگان کودک و نوجوان)، در کارنامه خود ثبت کرده است.

همچنین اولین دوره «آموزش مکتب‌های ادبی» با مدیریت و تدریس این منتقد از هفته گذشته در سرای دایمی اهل قلم (خانه کتاب) آغاز شده و تا اوایل دی ادامه خواهد داشت