تبیان، دستیار زندگی
درحالی که قرار است مسابقات لیگ برتر باشگاههای ایران از روز پنجشنبه با حضور 13 تیم آغاز شود اما هنوز خبری از....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قهرمان آسیا در بلاتکلیفی

شاهین طبع سرمربی تیم صبا باتری

شاهین طبع: این تیم متعلق به همه مردم ایران است

در حالی که قرار است مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای ایران از روز پنجشنبه با حضور 13 تیم آغاز شود اما هنوز خبری از وضعیت تیم بسکتبال صباباتری قم به گوش نمی رسد.

به گزارش اختصاصی گروه ورزشی تبیان ، تیم بسکتبال صباباتری قم یکی ازمدعیان اصلی کسب مقام قهرمانی این بازیها و نماینده ایران در مسابقات بسکتبال غرب آسیا و جام باشگاههای آسیا هنوز در بلا تکلیفی به سر می برد و مسوولین ارشد این تیم در خصوص فعالیت این باشگاه پر افتخار در رشته بسکتبال اظهار نظر قطعی را عنوان نکرده اند.

در همین خصوص "مهران شاهین طبع" سرمربی تیم بسکتبال صبا باتری قم گفت: متاسفانه در حالی که فردا (پنجشنبه) مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای ایران آغاز می شود اما هنوز هیچگونه خبری در خصوص حمایت از تیم بسکتبال نیست و در این میان مسولان باشگاه صباتری قم هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهند و تنها به فعالیتهای تیم فوتبال می اندیشند.

در حالیکه ما چند ماه بدون هیچگونه چشم داشتی برای کسب افتخار برای این باشگاه به تمرین پرداختیم به یکباره دم از انحلال تیم بسکتبال می زنند

سرمربی تیم بسکتبال صبا باتری افزود: در این خصوص تنها 2 نفر دلسوزانه پیگیر کار ما هستند و متاسفانه می بینیم که بر خلاف رادیو ومطبوعات ورزشی که مصرانه مشکل پیش آمده برای تیم بسکتبال صباباتری را دنبال می کنند ، هیچ عکس العملی از سوی برنامه های ورزشی سیما خصوصا برنامه قدیمی ورزش ومردم ، برنامه ورزش از نگاه 2 و... دیده نمی شود که این مسئله خود جای بحث و بررسی دارد.

شاهین طبع در خصوص"سرتیپ ملاحی" مدیر عامل باشگاه صباتری قم  و همکاری وی با تیم بسکتبال گفت: به نظر من مسئولین فعلی باشگاه صباباتری قم با استفاده از نام سرتیپ ملاحی و استفاده از وجه اجتماعی ایشان توانستند تیمهای فوتبال و بسکتبال این باشگاه را ترغیب به همکاری کنند و در این میان وقتی دیدن تیم فوتبال جمع و جور شد وضعیت ما را در بلاتکلیفی قراردادند و همینطور که شاهد آن هستید در حالیکه ما چند ماه بدون هیچگونه چشم داشتی برای کسب افتخار برای این باشگاه به تمرین پرداختیم به یکباره دم از انحلال تیم بسکتبال می زنند.

قهرمان آسیا در بلاتکلیفی

وی در ادامه افزود : البته در این میان همه فکر می کنند که سرتیپ ملاحی در باشگاه صباباتری قم تمام تصمیمات را اتخاذ می کند در صورتیکه اینگونه نیست! واقعیت این است که ایشان مدیر باشگاه هستند و یک گروه به عنوان هیأت مدیره تصمیمات نهایی را اتخاذ خواهند کرد و آقای ملاحی به عنوان مدیر عامل آن را به مجموعه ابلاغ می کنند.

سرمربی تیم بسکتبال صباباتری قم اضافه کرد: آقایان روز  اول سخن از همکاری و حمایت همه جانبه از  تیم بسکتبال به میان می آوردند اما  وقتی کار به عمل رسیده موبایلهای خود را خاموش کرده و  هیچگونه جوابی به تقاضا و خواسته های ما نمی دهند. در این خصوص نمی دانم چرا آقای علی آبادی رییس سازمان تربیت بدنی نیز هیچگونه عکس العملی نشان نمی دهند و با وجود آنکه در جلسه انتقال باشگاه نیز حضور داشتند و در جریان تمام مسائل بودند اما تا این لحظه اعمال قدرت نکرده اند.

اگر در حال حاضر نگران این تیم و بازیکنانش هستم به خاطر این است که خود را در قبال خانواده های این بازیکنان مسئول می دانم

شاهین طبع با اشاره به این نکته که مسئولین باشگاه صباباتری قم تیم قهرمان آسیا را تحویل گرفته اند و حال در قبال این افتخارات مسئول هستند ، گفت: فراموش نکنیم این تیم متعلق به همه مردم ایران است و زحمات بسیاری برای کسب این افتخارات چه در داخل و چه در خارج از کشور برای مجموعه صباباتری کشیده شده است و حال مسئولین جدید تیم می بایست خود را در این خصوص مسئول بدانند و به ادامه راه این تیم به چشم یک تکلیف نگاه کنند.

وی در خاتمه افزود : اگر در حال حاضر نگران این تیم و بازیکنانش هستم به خاطر این است که خود را در قبال خانواده های این بازیکنان مسئول می دانم و از مسئولین می خواهم که حق این بچه ها را ادا نمایند.

کاویانی: صباباتری قم در هفته دوم لیگ بسکتبال به میدان خواهد آمد

قهرمان آسیا در بلاتکلیفی

"مجید رضا کاویانی" رئیس هیأت بسکتبال استان قم در خصوص وضعیت تیم بسکتبال صباباتری گفت : مطمئن باشید که تیم بسکتبال صباباتری قم در هفته دوم مسابقات لیگ برتر باشگاههای ایران به میدان خواهد آمد و در این خصوص خوشبختانه با مساعد آقای استاندار تمام مسائل حل و فسخ شده است. در این خصوص تا چند روز آینده هیأت مدیره باشگاه تشکیل جلسه خواهد داد و تصمیمات لازم را در خصوص شرایط تیم اتخاذ خواهد کرد.

وی در ادامه گفت : با وجود تغییر و تحولات ایجاد شده و وضعیت انتقال باشگاه صباباتری از تهران به قم بروز چنین مسائلی عادی به نظر می آید و به زودی حل خواهد شد.

حضور تیم بسکتبال صباباتری در استان قم می توانم تبعات وسیعی برای پایه گذاری این رشته ورزشی در برداشته باشد و باعث رونق و گسترش رشته بسکتبال

در استان قم شود

رئیس هیأت بسکتبال استان قم در مورد مشکلات مالی عنوان شده برای حضور تیم بسکتبال صباباتری قم در مسابقات امسال افزود : باشگاه صباباتری قم از نظر بودجه هیچ مشکلی ندارد و تنها ما برای فراهم کردن شرایط تمرینی و مسابقه ای برای تیمی که جزو پرافتخار ترین تیمهای ورزشی در سطح کشور محسوب می شود احتیاج به زمان داشتیم و مطمئن باشید که تیم بسکتبال صبا باتری برای ادامه فعالیتش هیچ مشکلی نخواهد داشت.

کاویانی در خاتمه گفت : به شخصه برای آقای مهران شاهین طبع احترام خاصی قائل هستم و می دانم حضور تیم بسکتبال صباباتری در استان قم می توانم تبعات وسیعی برای پایه گذاری این رشته ورزشی در برداشته باشد و باعث رونق و گسترش رشته بسکتبال در استان قم شود.