تبیان، دستیار زندگی
تیم والیبال نوجوانان ایران با شكست سریلانكا به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا راه یافت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صعود نوجوانان والیبال به نیمه نهایی

والیبال نوجوانان

تیم والیبال نوجوانان ایران با شكست سریلانكا به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا راه یافت.

به نقل از ایسنا، تیم والیبال نوجوانان کشورمان كه بعد از پنج پیروزی پیاپی به عنوان تیم نخست گروه B به جمع هشت تیم برتر مسابقات آسیا راه یافته بود، عصر روز دوشنبه رودرروی سریلانكا، میزبان مسابقات قرار گرفت و با نتیجه‌ 3 بر صفر این تیم را شكست داد و به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یافت.

در این دیدار ملی‌پوشان كشورمان با نتایج (25 بر 9)، (25 بر 16) و (25 بر 11) سریلانكا را شكست دادند. تیم ایران پیش از آغاز مسابقات در دو دیدار تداركاتی نیز سریلانكا را شكست داده بود.

مسابقات والیبال

در پایان این مسابقه، امیر غفور با 23 امتیاز به عنوان بهترین بازیكن، حامد باقرپور با هفت دفاع به عنوان بهترین دفاع و مجتبی میرزاجانپور با پنج سرویس مستقیم منجر به امتیاز، بهترین زننده‌ سرویس انتخاب شدند.

پیش از دیدار ایران و سریلانكا، قزاقستان 3 بر صفر مالدیو را شكست داد و چین هم با همین نتیجه از سد تایلند گذشت.در آخرین دیدار هم تیم‌های چین تایپه و هند به مصاف هم رفتند كه در این دیدار نفس گیر هند موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف خود بگذرد.

به این ترتیب تیم ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا دیدار ساعت 17 فردا به وقت تهران به مصاف هند می رود.