تبیان، دستیار زندگی
آلمان: دیدار دوستانه با تیم ملی ایران تحت هرشرایطی برگزار خواهد شد سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در واكنش به اظهارات اخیر برخی مریبان باشگاههای فوتبال این كشور در مورد لغو دیدار دوستانه با تیم ملی ایران گفت : این دیدار تحت هر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یورگن كلینزمن سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آلمان:

دیدار دوستانه با تیم ملی ایران تحت هرشرایطی برگزار خواهد شد


سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در واكنش به اظهارات اخیر برخی مریبان باشگاههای فوتبال این كشور در مورد لغو دیدار دوستانه با تیم ملی ایران گفت : این دیدار تحت هر شرایطی برگزار خواهد شد.

به نقل ازخبرگزاری آلمان ، یورگن كلینزمن سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آلمان كه پس از ناكامی این تیم دررقابت های یورو2004  جانشین روی فولر شده است ، با بیان این مطلب افزود : اگرچه ایران با بحران های بسیاری روبروست و در منطقه بحران خیزی قرارگرفته است ولی ما وظیفه داریم كشور و فوتبال آلمان را در ایران به نحو احسن معرفی كنیم.

مهاجم اسبق تیم ملی آلمان كه دریك كنفرانس مطبوعاتی درشهر فرانكفورت سخن می گفت ، تاكید كرد : این مسابقه برای ما اهمیت خودش را دارد و طبق توافق قبلی روز 8 اكتبر ( 17 مهر) در تهران برگزار خواهد شد.

اظهارات یورگن كلینزمن درحالی مطرح می شود كه به تازگی برخی از مربیان باشگاههای آلمان خستگی بازیكنان آلمانی را بهانه ای برای لغو بازیهای تیم ملی فوتبال آلمان در آسیا عنوان كرده بودند.

گفتنی است كلینزمن اولین شخصیت ورزشی فوتبال جهان بود كه پس از وقوع زلزله رودباردرسال 1990 پیشنهاد كمك مالی از طریق بازی فوتبال به زلزله زدگان را مطرح كرد و به همین جهت در بین مردم و فوتبالدوستان ایرانی ازمحبوبیت ویژه ای برخوردارشد . هرچند این محبوبیت با گلی كه وی در جام جهانی 1998 وارد دروازه ایران كرد و پس از آن به نشانه خوشحالی تور دروازه ایران را تكان داد ، تاحدودی كمرنگ شد.

لازم به ذكر است كه اولیور بیرهوف دیگر مهاجم سابق تیم ملی آلمان به عنوان دستیار یورگن كلیزمن در تیم ملی این كشور انتخاب شده است.