تبیان، دستیار زندگی
عزام تیم شوتوكان به مسابقات جهانی ژاپن نسیم حسن پور تنها تیرانداز اعزامی به مسابقات المپیك آتن 2004 است كه از روز گذشته، آخرین اردوی آمادگی خود را آغاز كرد. نسیم حسن پور در رشته‌ی كلت بادی، زیر نظر جواد كوهپایه‌زاده برنامه‌ی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین اردوی نسیم حسن پور برای المپیك

اعزام تیم شوتوكان به مسابقات جهانی ژاپن

نسیم حسن پور تنها تیرانداز اعزامی به مسابقات المپیك آتن 2004 است كه از روز گذشته، آخرین اردوی آمادگی خود را آغاز كرد.

نسیم حسن پور در رشته‌ی كلت بادی، زیر نظر جواد كوهپایه‌زاده برنامه‌ی فنی را آموزش می‌بیند. خانم حسینی مربی بدنساز و خانم منفرد روانشناس، وی را تا زمان اعزام به مسابقات المپیك آتن همراهی می‌كنند.

مهین فرهادی‌زاد رییس انجمن تیراندازی بانوان با اشاره به تمرینات نسیم حسن‌پور، گفت: از وضعیت فعلی و تمرینات حسن پور بسیار راضی هستم. وی تا كنون توانسته است ركورد خود را بهبود ببخشد و شرایط نسبتا خوبی دارد.

حسن پور در مسابقات جهانی تیراندازی ركورد خود را از 376 به 380 ارتقا داد و تنها 4 نمره، با نفر اول رقابت‌های جهانی فاصله داشت.

* تیم كاراته سبك شوتوكان بانوان عازم ژاپن می‌شود

هفتمین دوره‌ی رقابت‌های جهانی سبك شوتوكان شانزدهم مردادماه به میزبانی كشور ژاپن برگزار می‌شود.

مهری طراحی، زهرا قوچان نژاد و سید مونا ظریف از استان خراسان، فائزه عسگری، حمیده خرمن بیز، مریم خیام دار، نیلوفر صافی، تیم ملی شوتوكان بانوان را در این مسابقات تشكیل می‌دهند. این در حالی است كه رزدا ضیا شهابی از خراسان (مربی) و مرضیه توپا (سرپرست) همراه با این تیم، یازدهم مردادماه عازم كشور ژاپن می‌شوند.

برای حضور در این رقابت‌ها، بیش از 52 كشور اعلام آمادگی كرده‌اند.