تبیان، دستیار زندگی
جدایی و اخراج سرمربی آلمانی تیم فوتبال سایپا بدلیل پایبندی نبودن به تعهدات خود در قبال این باشگاه قطعی....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احتمال اخراج لیتبارسکی از سایپا

لیتبارسکی، سرمربی سایپا

جدایی و اخراج سرمربی آلمانی تیم فوتبال سایپا بدلیل پایبندی نبودن به تعهدات خود در قبال این باشگاه قطعی شد.

به نقل از مهر، لیتبارسکی که از دو هفته پیش بدون اطلاع مسئولان باشگاه تمرینات تیم سایپا را ترک کرده و راهی دبی شده است، به همین دلیل ادامه همکاری وی با باشگاه سایپا بعید به نظر می رسد.

این درحالی است که هیئت مدیره باشگاه سایپا تاکید دارد لیتبارسکی از تیم فوتبال سایپا اخراج نشده است و وی می تواند به تمرینات این تیم بازگردد. هیئت مدیره این باشگاه هفته گذشته تصمیم گرفت دو مربی که در ابتدای حضور لیتبارسکی از کادر فنی کنار گذاشته شده بودند را به تمرینات این تیم بازگرداند.

لیت بارسکی سرمربی آلمانی تیم فوتبال سایپا

تیم فوتبال سایپا در آخرین دیدار خود با هدایت مربیان ایرانی پس از 4 هفته شکست پیاپی مقابل سپاهان به تساوی یک بر یک دست یافت.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا ضمن تایید جدایی لیتبارسکی از این باشگاه اظهار داشت: با توجه به اینکه لیتبارسکی بدون اطلاع تمرینات سایپا را ترک کرده و تاکنون نیز خبری از وی در دست نداریم، عملا ادامه همکاری وی با تیم سایپا منتفی است.

وی در خصوص پرداخت حق و حقوق این مربی آلمانی اظهار داشت: از آنجا که وی با اختیار خودش تیم سایپا را ترک کرده نه تنها قرارداد وی از درج اعتبار ساقط است بلکه باشگاه سایپا می تواند نسبت به این مربی ادعای خسارت کند و احتمالا با توجه به رفتار غیر حرفه ای لیتبارسکی احتمال شکایت باشگاه سایپا از این مربی آلمانی زیاد است.

شکایت سایپا از لیتبارسكی

لیت‌بارسكی سرمربی سایپا شد

به دنبال غیبت غیر موجه لیتبارسكی، سرمربی آلمانی سایپا این باشگاه تصمیم دارد تا از این مربی آلمانی شكایت كند.

احمد مددی، روابط عمومی باشگاه سایپا درگفتگو با ایسنا اظهار كرد: لیتبارسكی روز شنبه به صورت رسمی به "سجادی" مدیر عامل باشگاه اعلام كرد كه به تهران بازنمی‌گردم. در حالی كه وی برای تسویه حساب و پاسخگویی درباره‌ این رفتار غیر حرفه‌ای خود هیچ اقدامی انجام نداده و با توجه به غیبت غیر موجه این مربی در تمرینات، باشگاه سایپا در حال تنظیم شكایتی است تا ضمن ارائه آن به فدراسیون فوتبال ایران از طریق فدراسیون این موضوع را پیگیری كند.

وی افزود: با دو دستیار آلمانی و سوییسی لیتبارسكی مشكلی نداریم و درحال تسویه حساب با این دو مربی هستیم كه به كشورشان بازگردند، ضمن آن كه تا مشخص شدن وضعیت لیتبارسكی، فروزانی هدایت تیم را در لیگ برتر بر عهده دارد.

دایی و رضازاده در كمیته انضباطی باشگاه سایپا

اعضای كمیته انضباطی باشگاه سایپا كرج امروز(دوشنبه) انتخاب شدند كه در میان آنها نام اعضای هیات مدیره باشگاه و همچنین رییس سازمان ورزش موسسه سایپا وجود دارد.

ملكیان، علی دایی، حسین رضازاده، فرشاد سپهر و رضا نیكبخت پنج عضو كمیته انضباطی باشگاه سایپا كرج هستند. ملكیان ریاست این كمیته را نیز بر عهده دارد.

همچنین دستور جلسه نخستین نشست این كمیته پس از بازی تیم سایپا مقابل مس كرمان، رسیدگی به برخی مصاحبه‌های بازیكنان این تیم خواهد بود كه چندی پیش بدون هماهنگی و خارج از قاعده باشگاه انجام شده است.