تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتسال برزیل با پیروزی برابر تیم فوتسال اسپانیا برای چهارمین بار عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برزیل قهرمان فوتسال جهان شد

تیم فوتسال برزیل

تیم ملی فوتسال برزیل با پیروزی برابر تیم فوتسال اسپانیا برای چهارمین بار عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.

به نقل از مهر، دیدار فینال مسابقات فوتسال جام جهانی 2008 برزیل عصر روز یکشنبه بین دو تیم ملی فوتسال برزیل و اسپانیا برگزار شد که در نهایت کشور میزبان با برتری در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در این دیدار دو تیم در وقت قانونی مسابقه به تساوی 2 بر 2 دست یافتند اما در ضربات پنالتی تیم ملی فوتسال برزیل موفق شد 4 بر 3 اسپانیا را شکست دهد و برای چهارمین بار قهرمان جهان شود.

تیم فوتسال برزیل

در جریان بازی مارکوینهو (25) و وینیسیس(36) برای برزیل و توراس(27) و آلوارز(39) برای اسپانیا گلزنی کردند. ضمن اینکه در ضربات پنالتی مارکوینهو، ویلده، سیسو، لنیسیو دروازه اسپانیا را باز کردند ولی اری پنجمین ضربه برزیلی ها را از دست داد. در نقطه مقابل کیکه، اورتیز و آلوارو در زدن ضربات اسپانیا موفق بودند اما توراس و مارسلو ضربات سوم و پنجم را از دست دادند تا در نهایت برزیل جام قهرمانی این رقابت ها را بالای سر ببرد.

تیم ملی فوتسال برزیل در جام های جهانی 1988 ، 1992 و 1996 نیز به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافته بود. تیم ملی اسپانیا نیز در دو دوره اخیر عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود. تیم فوتسال ایران هم به مقام پنجم دست یافت.