تبیان، دستیار زندگی
ینرسوبل سرمربی جدید پرسپولیس كه اولین پیش قسط پول خود را هم از باشگاه دریافت كرده است، ساعت 21 پنجشنبه وارد ایران خواهد شد تا تمرینات پرسپولیس را شخصاً زیرنظر بگیرد. ورق برگشت، پرسپولیس مسافر شد با وجود آنكه برنامه سفر پرسپول...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سوبل ساعت 21 پنجشنبه می آید


راینرسوبل سرمربی جدید پرسپولیس كه اولین پیش قسط پول خود را هم از باشگاه دریافت كرده است، ساعت 21 پنجشنبه وارد ایران خواهد شد تا تمرینات پرسپولیس را شخصاً زیرنظر بگیرد.

ورق برگشت، پرسپولیس مسافر شد

با وجود آنكه برنامه سفر پرسپولیس به تركیه هم لغو شده بود، اما اصرار علی پروین باعث شد تا مسئولان این باشگاه هزینه های سفر به تركیه را تامین كنند.

جعفر كاشانی در این ارتباط گفت: آقای پروین اعتقاد دارد سفر به تركیه ضروری است و پرسپولیس در آنجا بدون حاشیه می تواند خود را برای فصل آینده آماده كند. به همین دلیل مدیرعامل باشگاه، ضمن احترام به نظر مدیرفنی تیم، موافقت خود را با سفر پرسپولیس به تركیه اعلام كرد و تیم ما قطعاً اواسط این ماه راهی این كشور خواهد شد.

خوردبین: پروین و كاویانپور به توافق رسیدند

ظهر سه شنبه حامد كاویانپور و علی پروین با یكدیگر ملاقات داشتند و در ارتباط با وضعیت كاویانپور با پرسپولیس به گفتگو نشستند. در پایان این جلسه طرفین به توافق رسیدند تا حامد با وجود مصدومیتی كه دارد قراردادش را با پرسپولیس تمدید كند.

محمود خوردبین ضمن تأیید این خبر گفت: حامد از بچه های خوب پرسپولیس است كه به زودی قراردادش تمدید خواهد شد. گفتنی است پزشكان اعلام كرده اند این بازیكن تا چهارماه دیگر می تواند به میادین رسمی فوتبال بازگردد.

جمشیدی با پرسپولیس قرارداد بست


هر چند گفته می شد پژمان جمشیدی پیشنهادهای زیادی دریافت كرده و احتمال جدایی اش از پرسپولیس زیاد است اما این بازیكن هرگز نتوانست از پرسپولیس دل بكند و پیراهنی غیر از رنگ سرخ را بپوشد.

بالاخره پژمان عصر سه شنبه بدون آنكه بر سر مبلغ پیش قراردادش چانه بزند، همراه با محمود خوردبین به باشگاه پرسپولیس رفت و قراردادش را به مدت یكسال تمدید كرد. پژمان كه در زمان علی پروین دوران درخشانی را با پرسپولیس پشت سر گذاشته بود حالا می خواهد خاطرات خوب گذشته اش با پرسپولیس را زنده كند. پژمان حالا به چیزی جز پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی نمی اندیشد. بی شك فصل آینده پژمان حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

انصاریان كلیپ بازی كرد!

علی انصاریان كه سابقه بازی در چند سریال طنز را دارد دیروز در یك كلیپ سه دقیقه ای بازی كرد! این كلیپ به كارگردانی رضا صفدری برای برنامه " صفحه اول" كه جمعه صبح ها از شبكه اول پخش می شود تهیه شده است.

این كلیپ در تپه های داودیه و جلوی یكی از سینماهای تهران فیلمبرداری شد.

الله مراد زرینی مدیر كشتی موسسه‌ی فرهنگی ـ ورزشی پرسپولیس شد

طی حكمی از سوی حجت الله خطیب مدیر عامل موسسه‌ی فرهنگی ورزشی پرسپولیس، الله مراد زرینی به عنوان مدیریت سازمان كشتی موسسه‌ی فرهنگی ـ ورزشی پیروزی (پرسپولیس) منصوب شد.

موسسه‌ی فرهنگی ورزشی پرسپولیس در راستای گسترش موسسه و توجه بیشتر به دیگر رشته‌های ورزشی و همچنین توجه خاص به كشتی به عنوان ورزش اول كشور، الله مراد زرینی كه از پیشكسوتان این رشته است را به عنوان مدیر سازمان كشتی پرسپولیس منصوب كرد.

در حكم وی آمده است:« با توجه به تجربه، كاردانی و شناخت دقیق جنابعالی از این رشته، امید است با استعانت از ایزد منان عامل موفقیت موسسه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در این ورزش شوید.»

زرینی در حال حاضر مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تربیت بدنی است و پیش از این دبیر فدراسیون كشتی، رییس هیات كشتی كرمانشاه و عضو اسبق تیم ملی در اوزان 74و 84 كیلوگرم، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی سئول، قهرمان آسیا در سال 1988 و قهرمان ارتش‌های جهان در سال 1983 بوده است.